|

امیدواری برای پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان تا پایان شهریور

بازنشستگان می‌گویند امیدواریم پاداش پایان خدمت ما تا پایان شهریور پراخت شود.

لینک کوتاه کپی شد

بازنشستگان فرهنگی ۹۹ در تماس با خبرنگار ایلنا، از امیدواری برای پرداخت پاداش پایان خدمت تا قبل از پایان شهریور خبر دادند. گویا در تماس‌های جداگانه‌ای که با مسئولان صندوق در استان‌ها داشته‌اند، به آن‌ها گفته شده تمام تلاش‌ها بر این است که قبل از پایان شهریور، معوقات مزدی بازنشستگان کشوری پرداخت شود.

این بازنشستگان ابراز امیدواری کردند که به این وعده‌ها عمل شود و در همین هفته‌های باقیمانده تا پایان ماه، بتوانند مطالبات مزدی خود را دریافت کنند.

در همین رابطه، معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: با توجه به تغییر و تحولات کشور برخی از امور از جمله مطالبات فرهنگیان به دولت جدید سپرده شد و براساس بررسی‌ها و وعده‌ها قرار است با تامین نقدینگی تا قبل از آغاز سال تحصیلی جدید این مطالبات پرداخت شود.

او میزان مطالبات این فرهنگیان بازنشسته شامل پاداش و مرخصی را ۹۵ میلیارد تومان دانست و اعلام کرد مقدمات پرداخت فراهم شده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • بازنشستگان ارسالی در

    سلام چرا ریاست مجلس و نمایندگان مجلس که با رای ‌همین بازنشستگان به صندلی مجلس تکیه زده‌اند کاری برای پرداخچت پاداش بازنشستگی بازنشستگان لشکری و کشوری که در سال ۹۹بازنشسته‌شده‌اند‌نمیکند‌چرا
    دولت وسازمان برنامه و بودجه را موظف به پرداخت پاداش بازنشستگی نمیکند و پیگیری پرداخت پاداش بازنشستگی را انجام نمی‌دهند

  • علی ارسالی در

    بر پدر ومتدر و فادر تون لعنت ظالم های از خدا بی خبر

  • مولودی باجمعی ازمعلمان بازنشسته ارسالی در

    سلام مابه شماعزیزان دیدگاهی که مابازنشستگان ازرسانه شما داریم این نشددیدگاه چندین بارمادرموردتاخیرپرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان 99 گلایه داشتیم مسولان راانتقادنمودیم یامنتشرنمیشودیا ترتیب اثرنمیدهید انتظارمااین بار اینه منتشر نتیجه رامنعکس نمایید چون طبق وعده حدود2ماهه زندگی مابهرنج شده چون طبق وعده داده شده خریدکردیم جهازبرای فرزندان دکتر. چشم پزشک دندان سازوغیره می‌خواهیم پیگیری ومنتشرونتیجه را دررسانه تان درج نمایید تامحبوب واعتبارشما بی نظیرشو د تشکر

  • جواد از تهران ارسالی در

    باسلام: تا امروز پنجاه بار دیدگاه مان را نوشتیم آیا نتیجه ای هم‌داشت از اول فروردین ماه قرار است پاداش که خیر پول خودمان را می خواهند بدهند این هفته، این ماه ، تا آخر هفته ، ما که از این همه خبر خوش دلمان به درد آمد انشاالله تا آخر شهریور پاداش ها داده شود .

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها