|

طرح تبدیل اختیاری محصولات بهمن موتور

طرح تبدیل عجیب؛ به جای بهمن موتور از مدیران خودرو ماشین بگیرید

متقاضیان می توانند هر یک از محصولات دیگنیتی و فیدلیتی را با خودروهای مندرج در جدول عوض کنند.

لینک کوتاه کپی شد

طرح تبدیل اختیاری محصولات بهمن موتور از روز دوشنبه، مورخ ۷ اسفندماه آغاز شده و تا پایان روز چهارشنبه ۹/ ۱۲/ ۱۴۰۲ ادامه دارد. در این طرح، متقاضیان سامانه یکپارچه با اولویت زمستان ۱۴۰۲ می‌توانند هر یک از محصولات دیگنیتی و فیدلیتی را با خودروهای مندرج در جدول عوض کنند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از خودرو بانک؛ با افزایش چشمگیر قیمت مدل‌های دیگنیتی و فیدلیتی، بسیاری از متقاضیان این خودروها شاکی شده و دست به اعتراض زدند. بهمن موتور در راستای جلب رضایت این متقاضیان، طرح تبدیل اختیاری محصولات خود را به مدت سه روز برگزار کرده است. بدین ترتیب، مشتریان بهمن موتور در بازه زمانی تعیین‌شده می‌توانند به سیستم یکپارچه به نشانی esalecar.ir مراجعه کرده و با انصراف از خرید فیدلیتی یا دیگنیتی، برای انتخاب خودرو دیگری اقدام کنند.

سازوکار تبدیل اختیاری محصولات بهمن موتور بدین‌صورت است که در ابتدا متقاضی به صفحه جزئیات سفارش خود رفته و گزینه لغو را انتخاب می‌کند تا خودروی قبلی حذف شود. پس از حذف خودروی قبلی، امکان انتخاب خودرو موجود در سبد محصولات اعلامی فراهم می‌شود.

ناگفته نماند که ظرفیت خودروهای قابل‌تبدیل، محدود است. بنابراین به متقاضیان توصیه می‌شود عملیات تبدیل را به روز آخر موکول نکنند، چون ممکن است ظرفیت خودروی دلخواه آن‌ها پر شده و مجبور به انتخاب ماشین دیگری شوند.

به عنوان یک نکته مهم در طرح تبدیل اختیاری بهمن موتور، اگر پس از لغو سفارش متقاضی در برهه سه‌روزه نسبت به انتخاب خودروی دیگری اقدام نکند، در نهایت محصول قبلی به سبد خرید آن‌ها بازمی‌گردد.

واضح است که در صورت شرکت در طرح تبدیل، اگر فراخوان تکمیل وجه صادر شده و متقاضی نسبت به آن اقدامی انجام ندهد، به منزله انصراف از طرح در نظر گرفته شده و متقاضی از اولویت‌بندی خودرو در سامانه یکپارچه حذف خواهد شد. پس از انتخاب خودروی جدید و به محض اطلاع‌رسانی توسط خودروساز مربوطه، امکان ثبت نام و تکمیل وجه به مدت ۷ روز میسر می‌شود. جزئیات طرح تبدیل اختیاری بهمن موتور و خودروهای قابل‌تبدیل را در جدول زیر مشاهده می‌کنید. توجه داشته باشید که شرایط پرداخت تمام خودروی اعلامی به صورت نقد است.

جدول طرح تبدیل محصولات بهمن موتور ویژه متقاضیان اولویت زمستان

نام شرکت نام خودرو قیمت خودرو
مدیران خودرو تیگو ۸ پرو مکس IE ۲.۵۸۴.۴۰۰.۰۰۰ تومان
مدیران خودرو تیگو ۸ e پلاس ۲.۷۶۴.۷۰۰.۰۰۰ تومان
مدیران خودرو تیگو ۷ پرو پریمیوم ۱.۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان
مدیران خودرو FX پریمیوم ۱.۷۳۰.۴۰۰.۰۰۰ تومان
کرمان موتور KMC X5 ۱.۳۴۰.۵۰۰.۰۰۰ تومان
کرمان موتور جک S3 ۸۸۹.۰۷۵.۴۰۰ تومان
کرمان موتور جک J4 ۷۷۹.۶۰۰.۰۰۰ تومان

اما چرا این طرح تبدیل عجیب است؟

عموما طرح های تبدیل بین محصولات یک خودروساز انجام می شود و اینکه چطور بهمن موتور با کرمان موتور و مدیران خودرو در این طرح تبدیل کنار هم قرار گرفتند خودش جای سوال دارد و چرا اصلا امکان تبدیل دیگنیتی و فیدلیتی با محصولات ایران خودرو نظیر هایما وجود ندارد؟

مورد مهم دیگر در این طرح تبدیل قیمت است چرا که در بخشنامه این طرح تبدیل آماده است این طرح به خاطر افزایش قیمت دیگنیتی و فیدلیتی انجام شده و در حالی که با وجود افزایش قیمت همچنان این دو خودرو از محصولات مدیران خودرو که برای جایگزینی وجود دارد باز هم ارزان تر است و محصولات عرضه شده کرمان موتور هم که چندان جذابیتی در بازار ندارند. در جدول زیر قیمت بازار و قیمت کارخانه خانواده فیدلیتی و دیگنیتی را مشاهده می کنید

5654

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی