|

تا سقف 200 میلیون از این بانک وام بگیرید

سقف وام پرداختی در طرح پویا بانک تجارت، 200 میلیون تومان بوده و نرخ سود آن نیز 23 درصد است. اما شرایط اعطای این تسهیلات چیست؟

لینک کوتاه کپی شد

بانک تجارت در قالب طرح پویا به مشتریان خود تا سقف 200 میلیون تومان وام پرداخت می‌کند. اما شرایط اعطای این تسهیلات چیست؟ یکی از طرح‌های پرشمار بانک تجارت برای اعطای وام متقاضیان، طرح تسهیلات پویا است. مشتریان بانک تجارت می‌توانند با استفاده از طرح پویا و ایجاد میانگین حساب، تا سقف 200 میلیون تومان تسهیلات از این بانک دریافت کنند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از تجارت نیوز، متقاضیان این تسهیلات نه تنها باید در بانک تجارت حساب داشته باشند، بلکه باید حداقل سه ماه و حداکثر 9 ماه از مدت زمان افتتاح حساب آنها گذشته باشد تا بتوانند این وام را دریافت کنند. در ادامه به بررسی دیگر شرایط وام طرح پویا بانک تجارت می‌پردازیم.

شرایط وام طرح پویا بانک تجارت

همانطور که پیش‌تر ذکر شد، سقف وام پرداختی در طرح پویا بانک تجارت، 200 میلیون تومان بوده و نرخ سود آن نیز 23 درصد است. همچنین متقاضیان می‌توانند با افتتاح حساب جاری یا کوتاه‌مدت (با نرخ سود پنج درصد) در بانک تجارت و ایجاد میانگین حساب برای سه، 6 یا 9 ماه، نسبت به دریافت این وام اقدام کنند.

البته حساب مشتریان در طول این مدت مسدود نخواهد شد و امکان واریز و برداشت وجوه میسر است. مشتریان همچنین می‌توانند دوره‌های بازپرداخت 12، 24 یا 36 ماهه را برای تسویه حساب خود با بانک انتخاب کنند.

به علاوه، وام‌گیرندگان باید برای ضمانت وام خود، ضامن رسمی یا پروانه و جواز کسب به بانک ارائه کنند. روستاییانی که می‌خواهند این وام را دریافت کنند نیز باید یک نفر از اهالی دارای اهلیت و صلاحیت روستا را که از طرق دهیاری تایید شده، به بانک معرفی کنند. همچنین متقاضیان این وام نباید به بانک بدهکار یا دارای چک برگشتی باشند.

ضریب تسهیلات طرح پویا

ضریب تسهیلات یا به عبارت دیگر، نسبت مبلغ وام به میزان سپرده در طرح پویا بانک تجارت از 60 تا 720 درصد متفاوت است. در جدول زیر، این ضریب با توجه به نوع حساب، مدت سپرده‌گذاری و همچنین مدت بازپرداخت وام، مشخص شده است.

سشیشسی

هر قسط وام 200 میلیونی چقدر می‌شود؟

محاسبات نشان می‌دهند که متقاضیان وام 200 میلیونی از بانک تجارت، در صورت انتخاب دوره بازپرداخت 36 ماهه، باید هر ماه بیش از هفت میلیون و 740 هزار تومان قسط وام خود را پرداخت کنند.

به این ترتیب، کل سودی که وام‌گیرنده پس از سه سال به بانک پرداخت می‌کند، حدود 78 میلیون و 710 هزار تومان خواهد بود. به علاوه، وام‌گیرندگان باید دو میلیون و 100 هزار تومان هزینه جانبی شامل تشکیل پرونده، اعتبار سنجی و کارمزد به بانک پرداخت کنند. به این ترتیب، کل مبلغ پرداختی متقاضیان وام در زمان تسویه حساب به بانک به بیش از 280 میلیون تومان خواهد رسید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی