|

بررسی قیمت محصولات مدیران خودرو

قیمت جدید محصولات مدیران خودرو؛ اختلاف قیمتی که کم کم آب رفت!

قیمت کارخانه ای محصولات ام وی ام و فونیکس شرکت مدیران خودرو ویژه تیرماه 1402 منتشر شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مدیران خودرو قیمت جدید محصولات خانواده فونیکس و ام وی ام را اعلام کرد. بر اساس لیست اعلام شده فقط سه محصول ام وی ایکس 22 زیر یک میلیارد تومان قیمت دارن و سایر محصولات از جمله خانواده آریزو؛ ام وی ام ایکس 55؛ تیگو و اف ایکس همگی بالای یک میلیارد تومان قیمت خوردند.

ra57lfje64zuizgaxwa7

اما قیمت بازار و کارخانه محصولات مدیران خودرو چقدر اختلاف دارند؟

تا یکی دو سال پیش که خودرو خیلی کالای سرمایه ای نبود و مردم فقط برای مصرف و سوار شدن ماشین می خریدن عموماً قیمت کارخانه محصولات مدیران خودرو از قیمت بازار بیش تر بود و برای اینکه مدیران خودرویی ها بتوانند محصولات خودشون رو بفروشن طرح های فروش با شرایط متنوع وضع می کردن اما متاسفانه سقوط ارزش ریال در سال های اخیر باعث شد که مردم به خودرو دید سرمایه ای داشته باشند و در نتیجه قیمت ها پی در پی و پشت سرهم بالا رفت و کار به جایی رسید که متقاضی بسیار بیشتر از عرضه شد خودروسازن نه تنها دیگه فروش اقساطی و شرایطی را کنار گذاشتن بلکه روی آودن به پیش فروش و قرعه کشی و کار به جایی رسید که اختلاف قیمت کارخانه و بازار در برخی محصولات به بیش از دوبرار هم رسید.

در مورد محصولات مدیران خودرو خانواده ایکس 22 در بازار آزاد حدود 100 میلیون گران تر است این اختلاف در بین خانواده آریزو حدود 150 میلیون تومان است و تیگو 7 هم حدود 200 میلیون تومان قیمت بازارش با کارخانه تفاوت دارد. اما بیشترین اختلاف قیمت بین محصولات مدیران خودرو مربو به تیگو 8 است که قیمت بازار اون بالای 3 میلیارد تومان است تیگو 8 پرومکس در بازار آزاد 3 میلیارد و 80 میلیون و تیگو 8 پرومکس فول آپشن 3 میلیارد و 110 میلیون تومان خردید و فروش می شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی