|

قیمت سکه امروز ۱۳ اسفند

هوای گرگ و میش در بازار سکه

امروز شنبه 13 اسفند قیمت «سکه امامی» دقیقا ۳۱ میلیون تومان فروخته و «سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم» ۲۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان معامله می‌شود.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- امروز شنبه 13 اسفند 1401 قیمت «سکه امامی» دقیقا ۳۱ میلیون تومان فروخته و «سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم» ۲۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان معامله می‌شود.

قیمت «نیم‌سکه» ۱۶ میلیون و ۸۲۰ هزار تومان و قیمت ربع‌سکه ۱۰ میلیون و ۶۳۰ هزار تومان به ثبت رسیده و سکه یک گرمی معادل شش میلیون تومان فروخته شده است.

تغییر قیمت انواع سکه

 انواع سکه طلا 

قیمت

امامی 31 میلیون تومان
طرح قدیم

27 میلیون و 200 هزار تومان

 

نیم‌سکه

16 میلیون و 820 هزار تومان

ربع‌سکه

10 میلیون و 630 هزار تومان

یک گرمی شش میلیون تومان

قیمت طلا، سکه را صعودی می کند؟

بخشی از فعالان بازار معتقدند که رشد ارزش طلای جهانی ممکن است سوخت خوبی برای صعود سکه بازان داخلی شود و از احتمال ورود تقاضای جدید به بازار سکه تحت تاثیر افزایش قیمت طلا سخن گفتند.

هوای گرگ و میش در بازار سکه

با این حال عده ای از تحلیلگران عنوان می کردند در شرایط کنونی یکی از فاکتور های مهم و اثرگذار برای سکه، نرخ دلار و سفر گروسی به تهران است.

این دسته از فعالان باور دارند هوای بازار ارز و سکه فعلا به واسطه اخبار سیاسی و سفر گروسی به تهران گرگ و میش است.

رافائل گروسی، مدیر کل آژانس انرژی اتمی روز گذشته وارد تهران شد. سفری که در بحبوحه اختلافات ایران و آژانس و انتشار گزارش اخیر درخصوص افزایش سقف میزان ذخایر اورانیوم‌‌‌غنی‌‌‌شده ایران در برجام انجام می‌گیرد.

به عقیده فعالان اقتصادی و سیاسی نتایج‌ این سفر برای بازار ارز و سکه از اهمیت بسزایی برخوردار است.

برخی از تحلیلگران باور دارند سکه بازان مسیر حرکتی خود را با دلار تعیین خواهند کرد و تا روشن نشدن نتایج سفر آقای مدیر کل به تهران معامله گران سعی می کنند در لاک احتیاط باشند و حضور خریداران و فروشندگان در بازار قوی نخواهد بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی