|

طرح پیش فروش عجیب سایپا؛ تحویل 10 ماه دیگه!

در این طرح پیش فروش، چهار خودرو ساینا S، کوییک مدل GX، کوییک R اتوماتیک و کوییک R مدل GX عرضه می شوند.

لینک کوتاه کپی شد

پس از ایران خودرو، طرح پیش فروش سایپا نیز به مناسبت دهه فجر برگزار شد که از روز پنجشنبه، 13 بهمن 1401، آغاز می‌شود. البته متقاضیان طرح جوانی جمعیت از صبح روز یکشنبه، 16 بهمن امکان ثبت‌نام دارند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از تجارت نیوز؛ در این طرح پیش فروش، چهار خودرو ساینا S، کوییک مدل GX، کوییک R اتوماتیک و کوییک R مدل GX در دو طرح فروش عادی و حمایت از خانواده و جوانی جمعیت عرضه شده‌اند.

حال باید پرسید که خودروهای عرضه‌شده در طرح پیش فروش سایپا در بازار آزاد با چه قیمتی خرید و فروش می‌شوند؟

در حال حاضر خودرو ساینا S در بازار آزاد با قیمت 315 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. همچنین کوییک مدل R اتوماتیک در بازار 417 میلیون تومان قیمت دارد.

در این میان، باید اشاره کرد که دو مدل از خودرو کوییک GX هنوز به بازار عرضه نشده است. در نتیجه قیمت بازاری برای این خودرو در دسترس نیست.

Screenshot_20230130_220531_Samsung+Notes

شرایط ثبت‌نام طرح پیش فروش سایپا

براساس بخشنامه جدید سایپا، متقاضیان می‌توانند از ساعت 9 صبح روز پنجشنبه، 13 بهمن 140، در این طرح ثبت‌نام کنند. کسانی شرایط ثبت‌نام در طرح پیش فروش سایپا را دارند که دارای حساب وکالتی و موجودی به میزان 120 میلیون تومان جهت خودرو درخواستی بوده و دارای شرایط ثبت نام مطابق محدودیت‌های این بخشنامه باشند.

در این مرحله از طرح پیش فروش سایپا؛ ساینا s، کوییک مدل GX، کوییک R اتوماتیک و کوییک R مدلGX عرضه می‌شود. بر اساس جدول بالا، قیمت خودرو در این طرح مطابق با قیمت روز خودرو حساب حساب می‌شود.

متقاضیان شرکت در طرح پیش فروش سایپا می‌توانند با ورود به سایت فروش گروه خودروسازی سایپا پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اخذ شده از سایت، نسبت به انتخاب خودرو و ثبت نام تا زمان تکمیل ظرفیت اقدام نمایند.

متقاضیانی امکان ثبت نام در طرح پیش فروش سایپا برای دهه فجر را دارند که تا ساعت 15 روز چهارشنبه مورخ 1401/11/12 تمام فرایندهای اعلام‌شده را تکمیل کنند.

شرایط ثبت‌نام در طرح جوانی جمعیت

بر اساس اعلام خودروسازی سایپا، هفته آینده نیز متقاضیان شرکت در طرح جوانی جمعیت امکان ثبت نام دارند.

امکان پیش ثبت نام در طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت از ساعت 9 صبح روز یکشنبه 16بهمن به مدت سه روز برای متقاضیان این طرح فراهم است.

فرایند فروش از طریق تعریف حساب وکالتی، مانند طرح فروش قبلی این شرکت خودروسازی، شامل متقاضیان طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نیست.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی