|

شاخص بورس ۷ هزار واحد رشد کرد

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد ۷هزار واحدی روبه‌رو شد.

لینک کوتاه کپی شد

در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه بیش از 5میلیارد و 763میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 3هزار و 595میلیارد تومان در بیش از 237هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد 7هزار و 338واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و 437هزار و 360واحد قرار گرفت.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از تسنیم، بیشترین اثر مثبت بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی پتروشیمی پردیس، صنایع پتروشیمی خلیج فارس و ملی صنایع مس ایران شد و در مقابل شرکت‌های معدنی و صنعتی گل گهر، پتروشیمی فناوران و پالایش نفت تبریز با افت خود مانع افزایش بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله یک میلیارد و 770میلیون ورقه به‌ارزش 11هزار و 598میلیارد تومان در 128هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 95واحد رشد کرد و در ارتفاع 18هزار و 861واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر مثبت بر شاخص فرابورس به نام نمادهای معاملاتی پتروشیمی زاگرس، پلیمر آریا ساسول و تولید نیروی برق دماوند شد و در مقابل شرکت‌های اعتباری ملل، سنگ آهن گهر زمین و بیمه سامان بیشترین اثر منفی را بر این شاخص به نام خود ثبت کردند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها