|

آخرین خبرها از یارانه تیر

یارانه تیر 1401 کی واریز می شود؟

یارانه نقدی

هنوز سازمان هدفمندی یارانه ها، وزارت کار و تیم اقتصادی دولت زمانی مشخصی برای واریز یارانه‌ها اعلام نکرده اند.

لینک کوتاه کپی شد

پس از واریز دو مرحله یارانه نقدی ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی به حساب سرپرستان خانوار، برخی از اعضای اقتصادی دولت احتمال تبدیل آن به کالابرگ الکترونیکی را مطرح کردند. اما شب گذشته ابراهیم رئیسی اعلام کرد که فعلا موضوع کالابرگ منتفی است و تا وضع کالا برگ اطمینان بخش نشود، پرداخت نقدی ادامه پیدا می‌کند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فرارو، حال با قطعی شدن پرداخت یارانه نقدی، سوال پرتکرار سرپرستان خانوار این است که چه زمانی یارانه معیشتی تیرماه به حساب آن‌ها واریز می‌شود. اما با این وجود هنوز سازمان هدفمندی یارانه ها، وزارت کار و تیم اقتصادی دولت زمانی مشخصی برای واریز یارانه‌ها اعلام نکرده اند.

اگر زمان واریز یارانه‌ها ماه‌های قبل را بررسی کنیم، می‌توانیم محدوده زمانی احتمالی واریز یارانه تیرماه را پیدا کنیم. دولت یارانه اردیبهشت و خرداد را در ساعت ۲۴ روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت واریز کرد. در فروردین نیز واریز روز ۲۰ فروردین، در اسفند ۱۴۰۰، روز بیستم، در بهمن بیستم، در دی ماه بیست و یکم و در آذر ماه بیستم یارانه نقدی به حساب سرپرستان خانوار انجام شد.

با نگاهی به این آمار‌ها می‌توان پیش بینی کرد که دولت یارانه نقدی (معیشتی) را بیستم یا بیست و یکم تیرماه به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد کرد. اما می‌توان دهم را هم جز احتمالات در نظر گرفت.  

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها