|

چرا یارانه خرداد ۱۴۰۱ هنوز قابل برداشت نیست؟

یارانه خرداد هنوز قابل برداشت نیست. دولت پس از آغاز طرح حذف ارز ترجیحی یارانه جدید را به حساب سرپرستان خانوار واریز کرد.

لینک کوتاه کپی شد

یک هفته از خرداد ۱۴۰۱ گذشت اما هنوز امکان خرج کردن یارانه نقدی این ماه وجود ندارد. ماه قبل همزمان با اجرای برنامه اصلاح ارز ترجیحی، دولتی به شهروندان مشمول در دهک اول تا نهم، معادل دو ماه یارانه جدید را پرداخت کرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از تجارت نیوز؛اما هنوز یارانه خرداد قابل برداشت نیست. ضمن اینکه دولت مبالغی را به حساب سرپرستانی که در دهک دهم قرار گرفتند و نسبت به این موضوع اعتراض کرده‌اند نیز ریخته است. اما آنها نیز همچنان نمی‌توانند یارانه خود را دریافت کنند.

در این میان، دولت بحثی را نیز در مورد پرداخت کالابرگ به جای پول نقد مطرح کرده است.

گروهی از خوانندگان به اینکه یارانه پرداختی همچنان قابل برداخت نیست انتقاد دارند.

-«باتوجه به بالارفتن افسارگسیخته قیمت ها این یارانه ها دردی از مردم دواء نخواهدکرد. همون یارانه ۴۵هزارتومنی وبسته معیشتی رو بدن و قیمت ها به حالت قبل از این گرونی ها برگردد باز بهتره تا این وضعیت کنونی که متاسفانه هیچکس جوابگوی نیست و فقط اونهایی براشون فرقی نمی کنه که درامدهایی دیگر دارن ….»

-«دولت محترم که می خواست مسدود کنه، به جای نفری ۳۰۰ هزار تومن، نفری یک میلیارد می داد، مسدود وقتی هست چه فرفی واسه دولت میکنه، حداقل ما مردم دلمون خوش میشه که میلیارد توی حسابمونه.»

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی