|

آژیر خطر کرونا در کرج

وضعیت بیمارستان کوثر کرج بحرانی است

بیشترین تخت های بیمارستان کوثر در دو بخش بستری و ویژه به بیماران کرونایی تخصیص یافته که در صورت تداوم مراجعه با کمبود تخت روبرو می شویم.

لینک کوتاه کپی شد

رئیس بیمارستان کوثر کرج گفت: در حال حاضر با حجم بالای مراجعات و بستری ها روبرو هستیم و وضعیت بیمارستان کوثر کرج نیز مانند دیگر بیمارستان های کرونایی کشور بحرانی است. وی با بیان اینکه در این پیک جدید تعداد مراجعات به میزان زیادی افزایش یافته است، افزود: با کمبود تخت بیمارستانی روبرو هستیم.

رئیس بیمارستان کوثر کرج با عنوان اینکه در حال حاضر 70 درصد تخت های بیمارستانی به بیماران کرونایی اختصاص یافته است، بیان کرد: بیشترین تخت های این بیمارستان در دو بخش بستری و ویژه به بیماران کرونایی تخصیص یافته است اما در صورت تداوم مراجعه این حجم از بیماران با کمبود تخت روبرو می شویم.

مهدوی با اشاره به اینکه برای اکثر کادر درمان این بیمارستان واکسیناسیون انجام شده است، تصریح کرد: درصد قابل توجهی از کادر درمانی ما و خانواده هایشان نیز از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا کنون درگیر این بیماری شدند. وی با تاکید بر اینکه مردم رعایت پروتکل های بهداشتی را در اولویت کاری خود قرار دهند گفت: امیدواریم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی هر چه زودتر شاهد قطع زنجیره انتقال و ریشه کن شدن این بیماری را شاهد باشیم تا کادر درمان نیز پس از بیش از یک سال مبارزه در برابر این ویروس منحوس بتوانند استراحت کنند.

منبع: تسنیم

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها