|

چهارشنبه آخرین مهلت خروج خودروهای غیر بومی از البرز

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز اعلام کرد که با توجه به شرایط کرونایی ، خودروهای غیر بومی باید تا فردا چهارشنبه ۱۱ فروردین ماه استان…

لینک کوتاه کپی شد

سرهنگ غلامعلی شرق روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت که با توجه به اعلام ستاد کرونا مبنی بر تغییر رنگ  شهرستان های  کرج ، فردیس ، ساوجبلاغ و نظرآباد از رنگ زرد به نارنجی ، خودروهای غیر بومی  هر چه سریع تر از این شهرستان ها خارج شوند.

وی اضافه کرد: خودروهای غیر بومی تا فردا چهارشنبه ۱۱ فروردین ماه جاری فرصت دارند  این شهرستان ها را ترک نمایند و پس از پایان مهلت اعلام شده  جریمه ۵۰۰ هزار تومانی  توسط دوربین های ثبت تخلف و تمام گشت های پلیس راهور اعمال خواهد شد .

شرق  خاطرنشان کرد: همچنین تا اطلاع بعدی در صورت  تردد و  ورود خودرو های با پلاک غیر بومی برابر مقررات برخورد خواهد شد.

 رییس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز گفت : رانندگانی که قصد سفر به این استان  را دارند سفر خود را  لغو نمایند و هرگونه تغییرات در این خصوص اطلاع رسانی می شود.

شرق از مردم خواست از هرگونه سفر غیرضروری خودداری کنند، چرا که تنها راه مقابله با ویروس کرونا جلوگیری از انتقال و شیوع آن است و تجمع به هر دلیلی زمینه انتقال  این ویروس را فراهم تر می کند.

وی تاکید کرد: ممنوعیت تردد شبانه در ایام نوروز کماکان به قوت خود باقی است و  از ساعت ۲۲ الی سه بامداد می باشد و خودروهایی  که از این قانون تخطی کنند مشمول جریمه ۲۰۰ هزار تومانی می‌شوند.

اکنون ، شهرستان های  کرج ، فردیس ، ساوجبلاغ و نظر آباد  به عنوان شهرهای نارنجی  کرونایی اعلام شده است.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها