|

اداره گاز منطقه ۳ کرج افتتاح شد

شرکت گاز استان البرز،مهندس سید رضا غفاریان مدیرعامل این شرکت در تاریخ دوشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ اداره گاز منطقه ۳ شهرستان کرج را افتتاح کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز/البرز- غفاریان در آیین افتتاح این اداره ضمن تشکر از زحمات صورت گرفته همکاران در امر گازرسانی به مردم شریف استان تشریح کرد: باید سعی کنیم آثار کارهایی که انجام میدهیم ماندگار شود همانند این که دیگران کاشته اند ما خورده ایم ما بکاریم دیگران از آن بهره ببرند.

این مقام مسئول ضمن تبریک به مناسبت میلاد امام رضا و ماه ذی القعده عنوان کرد: کارهای ماندگار را باید به نحوی به سرانجام برسانیم تا جاوید شویم همانند شهید چمران و حاج قاسم سلیمانی که با کارهای ماندگار شان در ذهن ما و قلب ها ماندگار شده اند . غفاریان افزود : خدا را شکر می کنیم که با نعمت رهبری ایران اسلامی هم اکنون توانسته است سربلندی و افتخار و عزت را برای مردم میهنمان رقم بزند. غفاریان در پایان از همه همکاران پرتلاش تقدیر و تشکر کرد ضمن اشاره به اینکه هم اکنون دارای ۹۳۰ هزار مشترک در استان البرز هستیم بیان کرد : آسایش همه این مشترکین در گرو خدمات و تلاش همکاران ما می باشد. لازم به ذکر است محدوده کاری منطقه۳ که مردم شریف استان می‌توانند برای دریافت خدمات به آن مراجعه نمایند عبارتند از : گوهردشت، سه راه گوهردشت، شاهین ویلا، قلم، باغستان،  محمود آباد، ملکشاه غربی، حصارک بالا، شهرک یاس، حیدرآباد، اشتراکی شمالی و جنوبی می باشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها