|

توضیحات سخنگوی شهرداری کرج درباره برکناری مصطفی سعیدی

علی قاسم پور سخنگوی شورای شهر از جلسه استیضاح و برکناری شهردار کرج خبر داد

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز/البرز- سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج گفت: مصطفی سعیدی سیرایی شهردار کرج روز یکشنبه در نشست علنی شورای اسلامی شهر کرج با ۱۱ رای از مجموع 13 رای اعضای شورا استیضاح شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج؛ علی قاسم پور در پایان پنجاه و هفتمین جلسه رسمی شورای شهر کرج در جمع خبرنگاران به لوایح و مصوبات این جلسه اشاره کرد و اظهار داشت: جلسه علنی شورای اسلامی شهر کرج عصر امروز با موضوع استیضاح شهردار کرج  و با دفاعیات یک ساعته شهردار کرج آغاز شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: در این جلسه بعد از طی روال قانونی اعضای شورای اسلامی شهر کرج با 11 رای موافق و دو رای مخالف با استیضاح مصطفی سعیدی سرایی  شهردار کنونی کرج موافقت کردند.

قاسم پور بیان کرد: در این جلسه علنی که با حضور اصحاب رسانه برگزار شد  ۲ عضو شورای شهر کرج در مخالفت با استیضاح شهردار به ماندن وی در مسوولیش رای دادند.

وی با بیان اینکه شهردار کرج در این نشست به دفاع از عملکرد خود در مدت مسولیتش پرداخت ، یادآور شد: اعضای شورای شهر ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت ۱۰ ماهه مصطفی سعیدی سیرایی که در هفتم شهریورماه سال گذشته با کسب هشت رای از مجموع ۱۳ رای اعضای شورای اسلامی شهر کرج ، به عنوان شهردار کرج انتخاب شد با اکثریت آرای اعضا منوچهر غفاری را به عنوان سرپرست شهرداری کرج انتخاب کردند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها