|

اسطوره منچستریونایتد سرمربی بایرن‌مونیخ می شود؟

در آخرین خبر نام سولشائر در بین گزینه‌های مد نظر باواریایی‌ها به عنوان سرمربی موقت بایرن به چشم می‌خورد.

لینک کوتاه کپی شد

توماس توخل پس از سه شکست متوالی در آلیانتس‌آرنا تحت فشار شدیدی قرار گرفته است و قهرمان فعلی بوندس‌لیگا در خطر جدی خروج زودهنگام از لیگ قهرمانان اروپا و دور شدن از رقابت صدرنشینی بوندسلیگا قرار دارد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی؛ فلوریان پلتنبرگ، گزارشگر و کارشناس نقل و انتقالات اسکای اسپورت آلمان، اولین کسی بود که ادعا کرد بایرن‌مونیخ در حال بررسی انتقال اوله‌گنار سولشائر برای هدایت موقت باشگاه است. و به گزارش نشریه سان، مهاجم افسانه‌ای منچستریونایتد و سرمربی تا حدی ضعیف این باشگاه واقعاً مورد توجه غول‌های آلمانی قرار گرفته است.

بایرن بعید است تا قبل از پایان فصل توخل را اخراج کند اما اگر نتایج بهبود نیافتند و سران باواریایی تصمیم به برکناری او بگیرند، سولشائر یکی از گزینه‌های آنها به عنوان سرمربی موقت خواهد بود. زین‌الدین زیدان نیز به بایرن لینک شده، اما ژابی آلونسو، سرمربی موفق بایرلورکوزن، همچنان کاندیدای اصلی باواریایی‌ها است.

اخبار پیرامون سولشائر طرفداران را به شدت متحیر کرد. یکی از آنها به شوخی گفت: «هنوز اول آوریل نرسیده است...(اشاره به دروغ اول آوریل-۱۳ فروردین)»، دیگران هم با توجه به سابقه او در منچستریونایتد نوشتند نه لطفا به بایرن نیا.

اسطوره سابق منچستریونایتد در بایرن‌مونیخ؟/ حیرت هواداران از این خبر!

سولشائر ۵۰ ساله با گلزنی حماسی در دقیقه ۹۳ در فینال لیگ قهرمانان اروپا در برابر بایرن، نام خود را برای همیشه در تاریخ منچستریونایتد ثبت کرد. او از دوران بازی خود در سال ۲۰۰۷ بازنشسته شد و به مربیگری روی آورد؛ ابتدا با آکادمی شیاطین سرخ پیش از دو دوره موفقیت‌آمیز در باشگاه سابقش مولده و یک دوره بد با کاردیف. این مربی نروژی در سال ۲۰۱۸ در ابتدا به عنوان سرمربی موقت به جای ژوزه مورینیو وارد یونایتد شد و پس از یک شروع عالی، کار را به صورت دائمی آغاز کرد و یونایتد را به مقام دوم لیگ برتر در فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۲ رساند. با این حال، خیلی زود اوضاع خراب شد و باشگاه در ۱۲ بازی ابتدایی ۵ بازی را واگذار کرد و سولشائر در نوامبر ۲۰۲۲ پس از باخت ۴-۱ مقابل واتفورد اخراج شد.

اسطوره سابق منچستریونایتد در بایرن‌مونیخ؟/ حیرت هواداران از این خبر!

مهاجم سابق از آن زمان بیکار بوده اما در این ماه اعلام کرد که آماده بازگشت به مربیگری و شروع کار در یک کشور جدید است. او گفت: «باید یک کار جالب باشد، یک ماجراجویی جالب. می‌خواهم دوباره آن فشار را احساس کنم. وقتی بازی‌ها را می‌بینم دلم برایش تنگ می‌شود. پیشنهاداتی به من می‌شد و اخیراً دو پیشنهاد از عربستان سعودی نیز داشتم. وقتی مربیگری منچستریونایتد را بر عهده داشته باشی معیارهایت عوض می‌شود. من عاشق انگلیس و لیگ برتر هستم. حتی لیگ قهرمانان هم قوی‌تر از همیشه به نظر می‌رسد، اما من به انگلیس وابسته نیستم. شاید چالشی متفاوت بخواهم که باعث شود فرهنگ جدیدی را تجربه کنم و زبان جدیدی یاد بگیرم.»

بایرن روزهای سختی را می‌گذراند و علاوه بر سرمربی نروژی، نام ژوزه مورینیو، هانسی فلیک و روبرتو دزربی نیز در بین گزینه‌های جانشینی توخل دیده می‌شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی