|

دستیار کی روش در پرسپولیس؟

پرسپولیس در کمپین انتخاب سرمربی باب مذاکره را با مربیانی باز کرده که امکان حضورشان در ایران در مقطع فعلی وجود نداشته است.

لینک کوتاه کپی شد

شاخص‌ترین گزینه مذاکره برای پرسپولیسی‌ها برانکو ایوانکوویچ، سرمربی سابق قرمزها، بود که در حال حاضر در جام ملت‌های آسیا مشغول هدایت عمان است و تمام تمرکز خود را معطوف به این مسابقات کرده و مذاکره‌اش با پرسپولیس تاثیری منفی بر شهرت او گذاشته و به انتقادات از وی افزوده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از همشهری آنلاین؛ با وجود آنکه برانکو در عمان در طول دوران حضورش نتایج خوبی گرفته و با این تیم در تورنمنت‌ها خوب نتیجه گرفته، به نظر طرفین از یکدیگر خسته شده و در پایان مسابقات جدایی حتمی است. با این حال اینکه برانکو پس از عمان به پرسپولیس بیاید، در دستور کار این مربی قرار ندارد و او فعلا درحالی درگیر جام ملت‌های آسیاست که یک هفته از شروع تمرینات پرسپولیس می گذرد.

اما دومین گزینه پرسپولیسی‌ها که اسمش برای بار چندم برای حضور در یک تیم ایرانی به میان آمد، ژوزه پسیرو پرتغالی، دستیار سابق کی‌روش در رئال مادرید و سرمربی سابق عربستان بود که سابقه کار طولانی مدت در خاور میانه را دارد اما پسیرو نیز مثل برانکو درگیر تورنمنت دیگر است و با تیم مدعی نیجریه فعلا در جام ملت‌های آفریقا است و فرصتی برای فکر کردن به پیشنهاد احتمالی پرسپولیس ندارد.

بنابراین از همان ابتدا هم مشخص بود مطرح شدن نام او یک بازی رسانه ای برای اتلاف وقت تا رسیدن به گزینه‌های بعدی است. پسیرو با تیم ملی نیجریه در گروه A جام ملت‌های آفریقا در رده دوم قرار گرفته و پس از تساوی برابر گینه استوایی، ساحل عاج میزبان را برده تا شانس بالایی برای صعود به دور بعد داشته باشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی