|

روش خرید بلیت بازی استقلال و شمس آذر قزوین (۱۱ آبان ۱۴۰۲)

ارائه بلیت این مسابقه در حالی در سایت باشگاه شمس آذر انجام می‌شود که برخی افراد در نرم‌افزار‌های واسط خرید و فروش مثل دیوار بلیت این…

لینک کوتاه کپی شد

مسابقه تیم‌های فوتبال شمس آذر قزوین و استقلال تهران از ساعت ۱۵:۳۰ فردا (پنجشنبه ۱۱ آبان ماه ۱۴۰۲) در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین برگزار خواهد شد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از شهرآرانیوز، هواداران و علاقه‌مندان برای تهیه بلیت این مسابقه می‌توانند به سایت رسمی باشگاه شمس آذر قزوین به آدرس https://ticket.shamsazarfc.com/login مراجعه و نسبت به تهیه بلیت خود اقدام کنند.

ارائه بلیت این مسابقه در حالی در سایت باشگاه شمس آذر انجام می‌شود که برخی افراد در نرم‌افزار‌های واسط خرید و فروش مثل دیوار بلیت این مسابقه را با ارقام ۱۷۰ و ۱۸۰ هزارتومان به فروش می‌رسانند.

ورزشگاه سردار آزادگان قزوین حدود ۱۵هزار نفر ظرفیت دارد و طبق قانون حداقل ۱۵۰۰ صندلی در اختیار هواداران تیم میهمان باید قرار بگیرد. باشگاه شمس آذر که دوست دارد از امتیاز میزبانی خود به طور کامل مقابل استقلال بهره ببرد، کمی بیش از ۱۰درصد سکو‌های ورزشگاه (۲ هزار نفر) را به هواداران تیم آبی پوش تهرانی اختصاص خواهد داد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی