|

یونایتد علت کنار گذاشتن مگوایر را اعلام کرد

مصدومیت مدافع یونایتد در حالی اتفاق می‌افتد که اریک تن‌هاخ در تیمش با بحران مصدومیت روبرو است. این بحران به خصوص در خط دفاع خودنمایی می‌کند.

لینک کوتاه کپی شد

کاروان منچستریونایتد در حال حاضر در شهر مونیخ به سر می‌برد تا فرداشب در یکی از بزرگترین دیدارهای مرحله گروهی این فصل لیگ قهرمانان به مصاف بایرن مونیخ برود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه، زمانی که فهرست بازیکنان یونایتد برای سفر به آلمان توسط اریک تن‌هاخ منتشر شد نبودن نام هری مگوایر در این فهرست خبرساز شد. چرا که او مدتی است با فشارهایی سنگین مواجه شده و بیش از پیش هدف حملات رسانه‌ای قرار دارد.

ما منچستریونایتد امروز به شایعات پایان داد و تایید کرد که مگوایر امروز سه‌شنبه در جریان تمرین تیم در کرینگتن دچار مصدومیت شده و به اجبار از ترکیب یونایتد برای سفر به مونیخ کنار گذاشته شده است.

با این حال یونایتد به نوع و شدت مصدومیت هری مگوایر اشاره‌ای نکرد و مشخص نیست که برنامه زمان‌بندی بازگشت او به شرایط مسابقه چگونه خواهد بود.

مصدومیت مدافع یونایتد در حالی اتفاق می‌افتد که اریک تن‌هاخ در تیمش با بحران مصدومیت روبرو است. این بحران به خصوص در خط دفاع خودنمایی می‌کند. سرمربی یونایتد در حال حاضر رافائل واران، تایرل لاماسیا، لوک شاو و آرون ون بیساکا را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و حالا مگوایر هم به این فهرست اضافه شده است.

یکی دیگر از ستاره‌هایی که به دلیل مصدومیت با یونایتد به آلمان سفر نکرد میسون مونت، هافبک جدید این تیم بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی