|

رامین رضائیان و پای زردش در تمرین سپاهان!

او روز شنبه نیز در کنار سایر بازیکنان دیده شد و البته دو بانداژ زرد به پای او بسته شده بود، تا احتمالا مصدومیتش تشدید نشود.

لینک کوتاه کپی شد

به نظر می‌رسد رامین رضائیان مصدومیتی که برای او در مصاف با بلغارستان ایجاد شده بود را پشت سر گذاشته است. یک روز پس از مصاف بلغارستان بود که به اردوی سپاهان خبر بدی درباره مصدومیت رامین رضائیان مخابره شد. همان زمان گفتگویی با پزشک سپاهان داشتیم که عباس ربیعی مصدومیت ستاره طلایی پوشان اصفهانی را آسیب دیدگی از ناحیه دو قلوی پا عنوان کرد و البته درباره زمان بازگشت این بازیکن به میادین اظهارنظر دقیقی نکرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه، رامین رضائیان برخلاف انتظار در اردوی تیم ملی ماند و به اصفهان بازنگشت. او در مصاف تدارکاتی با آنگولا هم کنار تیم بود ولی بازی نکرد تا مراحل درمانی را با پزشکان تیم ملی آغاز کرده باشد.

حالا و در بازگشت رامین به اصفهان شاهد حضور او در تمرینات گروهی هستیم. او روز شنبه نیز در کنار سایر بازیکنان دیده شد و البته دو بانداژ زرد به پای او بسته شده بود، تا احتمالا مصدومیتش تشدید نشود.

سپاهان روز دوشنبه باید در چارچوب هفته اول رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در اربیل عراق به مصاف نیروی هوایی برود و حضور رامین رضائیان در این مسابقه برای مورایس و هواداران سپاهان بسیار حیاتی است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی