|

وقتی میلان از نخریدن طارمی پشیمان می شود

میلانی‌ها تلاش زیادی کرده بودند تا مهدی طارمی را در این تابستان به خدمت بگیرند. سرانجام نرسیدن این انتقال، به خرید لوکا یوویچ رضایت دادند.

لینک کوتاه کپی شد

تیم ملی فوتبال فرانسه در دور مقدماتی مسابقات یورو، در استادیوم پارک دو پرنس به‌مصاف تیم ملی فوتبال ایرلند رفته است. ژیرو این مسابقه را به‌عنوان مهاجم نوک در آغاز کرد؛ اما در دقیقه 25 مسابقه به‌دلیل مصدومیت در ناحیه مچ پا در جریان بازی، مورد مداوا قرار گرفت، اما در نهایت، شدت مصدومیت به اندازه‌ای بود که ادامه بازی را برایش غیرممکن کرد و او لنگان‌لنگان زمین را ترک نمود و مارکوس تورام جای او را پر کرد. 

به گزارش«شایانیوز»وبه نقل از ورزش سه، این خبر خوبی برای تیم آ ث میلان نیست چون این بازیکن فصل را برای این تیم بسیار خوب آغاز کرده و موفق شده تا در 3 بازی 4 گل را برای این تیم به ثمر برساند. شدت مصدومیت این بازیکن مشخص نیست؛ اما وضعیت او هنگام ترک زمین نگران‌کننده بود. میلانی‌ها تلاش زیادی کرده بودند تا مهدی طارمی را در این تابستان به خدمت بگیرند و در نهایت، با به سرانجام نرسیدن این انتقال، به خرید لوکا یوویچ رضایت دادند؛ مهاجمی که با توجه به عملکرد نه‌چندان خوبش در فصول اخیر، شاید نتواند جای خالی ژیرو را پر کند.

تیم فرانسه موفق شد نیمه اول را با تک‌گل اورلین شوامنی روی پاس کیلیان امباپه با پیروزی به اتمام برساند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی