|

کاپیتان ایران جانشین کدام ملی پوش می شود؟

کاپیتان تیم ملی در دیدار هفته دوم این فصل برابر پانسرایکوس ۹۰ دقیقه در زمین بود، مثل حاج‌ صفی در فهرست امشب برابر وولوس قرار گرفته

لینک کوتاه کپی شد

تیم آ. ا. ک آتن احتمالاً با یکی از دو بازیکن ایرانی مسابقه امشب مقابل وولوس را آغاز می‌کند.

تیم فوتبال آ. ا.ک آتن که مثل سال قبل احسان حاج صفی و میلاد محمدی را به عنوان لژیونرهای ایرانی در اختیار دارد، از ساعت ۲۲۳۰ امشب در چارچوب دیدارهای هفته سوم سوپر لیگ یونان مقابل تیم وولوس قرار خواهد گرفت که حضور کاپیتان تیم ملی در این مسابقه محتمل است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه، احسان حاج صفی که فصل گذشته در ۲۹ مسابقه سوپر لیگ یونان برای آ. ا. ک آتن به میدان رفت و عملکرد خوبی در راه قهرمانی تیمش بر جای گذاشته بود، امشب هم احتمالاً برابر وولوس به میدان خواهد رفت تا نخستین بازی فصل جدیدش را انجام بدهد.

کاپیتان تیم ملی ایران که طی یک ماه اخیر در تمام چهار مسابقه در مراحل پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا حضور ثابت در ترکیب تیمش داشت و در دیدار هفته گذشته سوپر لیگ یونان به علت استراحت دور از جمع نفرات اصلی بود، پیش‌بینی می‌شود دوباره برابر وولوس در ترکیب قرار بگیرد.

و در دیدار هفته دوم این فصل هم برابر پانسرایکوس ۹۰ دقیقه در زمین بود، مثل حاج‌صفی در فهرست امشب برابر وولوس قرار گرفته، اما بعید است دوباره کار را از ابتدا شروع کند.

تیم فوتبال آ. ا. ک آتن که در تنها مسابقه انجام شده خود در فصل جدید سوپر لیگ یونان یک تساوی برابر پانسرایکوس داشت، چهار شب قبل در دیدار برگشت مرحله نهایی پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا مقابل رویال آنتورپ بلژیک شکست خورد و نتوانست به دور گروهی راه پیدا کند و به لیگ اروپا رفت، اما امیدوار است امشب این ناکامی را جبران کند و برابر ولوس به برتری برسد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی