|

کامنت جورجینا برای زنِ مسی "خیلی خوشگلی"؛ دو آرژانتینی ژذاااب قراره همسایه شن؟

جورجینا رودریگز کامنت جالبی برای همسر مسی گذاشت که حسابی دو فضای مجازی و رسانه ها وایرال شد و مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دوشنبه شب لیونل مسی به همراه همسرش در مراسم لاروس حضور داشتند و فوق‌ستاره آرژانتینی جایزه بهترین ورزشکار سال 2022 را کسب کرد.

آنتونلا، همسر مسی پس از مراسم تصاویر مربوط به آن را منتشر کرد و جورجینا رودریگز هم کامنت جالبی برای او گذاشت. نامزد رونالدو خطاب به همسر مسی نوشت :«خیلی خوشگلی»

5850510

جورجینا و آنتونلا قرار است همسایه شوند؟

در روزهای اخیر شایعات زیادی درباره مقصد جدید مسی در رسانه ها به گوش می رسد و خیلی ها عربستان و الهلال را مقصد نهایی مسی برای فصل بعد می داند و اگر اینطور باشد مسی و رونالدو که بیش تر از 10 سال در بالاترین سطح فوتبال دنیا باهم به رقابت می کردند و جوایز مختلف رو درو می کردند احتمالاً سال های آخر فوتبال شان را در عربستان سپری خواهند کرد.

download (1)

وقتی برند لوکس ورزشی جورجینا و آنتونلا رو کنار هم داره!

جورجینا رودریگز و آنتونلا روکوزو هر دو اهل آرژانتین هستند و طبق گفته های رونالدو باهم یه دوستی دورادوری هم دارن. البته این دو نفر به خار اینکه هر دو مدل هستند یک رقابتی هم بینشون وجود داره. جورجینا به تازگی با انتشار تصویری از خودش و حجم خرید های گسترده اش از برند مشهور الو یوگا توجه مخاطبین اش را جلب کرده است.

البته مدتی است که نامزد رونالدو به عنوان مدل تبلیغاتی با این برند معروف و معتبر ورزشی در حال همکاری کردن است.

اما برخی از هم کاربران اعتقاد دارند از آنجایی که همسر مسی هم به عنوان مدل با برند الو یوگا کار می کند، این اقدام عجیب جورجینا می تواند در رقابت با او باشد.

6405c6530aa52

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی