|

(عکس) جنجالی ترین بازی انتخابی جام جهانی؛ کاراته بازی در دیدار برزیل-اکوادور!

بازی شب گذشته دو تیم برزیل و اکوادور با جنجال‌ ها و صحنه های عجیب و غریبی همراه شد.

لینک کوتاه کپی شد

برزیل شب گذشته در زمین اکوادور به مصاف این تیم رفت تا چهاردهمین دیدار از مرحله انتخابی جام جهانی 2022 قطر را برگزار کند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ صعود برزیل به این رقابت‌ها پیش از این بازی هم قطعی شده بود اما اکوادور برای حضور در رده سوم جدول و کسب سهمیه با تیم‌های دیگر مانند اروگوئه و کلمبیا در رقابت است و همین حساسیت این دیدار را افزایش داده بود.

بازی از همان ابتدا با درگیری آغاز شد و امرسون رویال، بازیکن برزیلی، در دقیقه اول بازی یک کارت زرد از داور کلمبیایی دریافت کرد.

پس از این که کاسمیرو در دقیقه ششم بازی تیمش را از حریف پیش انداخت، به نظر می‌رسید که حساسیت‌ها افزایش پیدا کرده و در دقیقه 15 بازی این الکساندر دومینگز، دروازه‌بان اکوادور، بود که به دلیل خطای خشن و اصابت کف پایش با قفسه سینه بازیکن برزیل از زمین بازی اخراج شد.

 

این اخراج باعث شد که جو بازی متشنج‌تر از قبل شده و در عین حال کار برای اکوادور که به شدت به دنبال کسب امتیاز از این بازی بود سخت‌تر شود.

اما این آخرین کارت قرمز بازی نبود و امرسون رویال نیز در دقیقه 20 کارت زرد دوم را دریافت کرد تا برزیل هم با یک یار کمتر به بازی ادامه  دهد.

در دقیقه 30 بازی نیز خطای شدید آلیسون بکر روی بازیکن اکوادور باعث شد که داور کارت قرمز را از جیبش بیرون بکشد و دروازه‌بان برزیل را از زمین بازی اخراج کند اما این بار کمک داور ویدیویی به کمک شاگردان تیته آمد و اعلام کرد که کارت زرد برای این خطا کافی بوده و نیازی به اخراج این بازیکن از زمین بازی نیست.

هرچند این پایان کار نبود و در نیمه دوم هم کمک داور بازی دو پنالتی اعلام شده به سود اکوادور را برگرداند اما 30 دقیقه ابتدایی این دیدار یکی از جنجالی‌ترین بازی‌ها در این دوره از مسابقات انتخابی جام جهانی را در منطقه آمریکای جنوبی رقم زد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی