|

دعوای جواد کاظمیان و امیرمحمد یزدانی؛ پای مونیکا بلوچی در میان است؟

در پی واکنش های متعدد به سخنان کنعانی زادگان بسیاری از ورزشکاران موضع گیری کردند اما جواد کاظمیان از او جانب داری کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در پی حواشی انتقاد به اظهارات کنعانی زادگان در یک برنامه و تازه شدن داغ حواله ی خودرو فوتبالیست ها، افراد زیادی به اظهار نظر پرداختند اما در این بین موضع گیری عجیب جواد کاظمیان از همه با نمک تر بود!

جواد کاظمیان بازیکن اسبق پرسپولیس و تیم ملی با انتشار یک استوری جواب امیرمحمد یزدانی، یکی از منتقدین حواله ها را داد. 

قصه از این قرار است که امیرمحمد یزدانی کشتی گیر جوان تیم ملی آزاد ایران در مصاحبه ای به محمدحسین کنعانی زادگان مدافع تیم ملی و پرسپولیس حمله کرد و به صحبت های او درباره واردات ماشین ۱۰۰ میلیاردی واکنش نشان داد.

او شکست ۶-۲ مقابل انگلیس و نتایج تیم ملی در جام جهانی و سوم شدن در گروه چهارتیمی را به سخره گرفت. حالا جواد کاظمیان بازیکن اسبق پرسپولیس و تیم ملی با انتشار یک استوری جواب این کشتی گیر جوان را داد.

صضیصض

شاید جواد کاظمیان برای همین عصبانی است!

انتقاداتی که از روند پیش گرفته شده در ورزش شده، تنها محدود به کوچک و بزرگ کشتی نمی شود. ضمن اینکه سخنان آنان نیز پر بیراه نبوده و اتفاقا به نکته ی ظریفی نیز اشاره کرده اند. اما این حجم از موضع گیری از جانب جواد کاظمیان شاید اندک ربطی به حس و حال ستاره اسبق پرسپولیس داشته باشد که اخیرا تصویر از مونیکا بلوچی و نامزدش را دیده است! این موضوع می تواند هر عاشق دیرینه ای را چنان عصبانی کند که نسبت به هر اتفاقی تند شده و بخواهد ناراحتی اش را نشان دهد! شاید هم نه! هیچ ربطی نداشته باشد! کسی چه می داند؟!

صثلفصثل

اما ماجرای دلبستگی جواد کاظمیان به مونیکا بلوچی

این فوتبالیست سابق ۳۹ ساله همچنان مجرد است، و وقتی پیش از این در برنامه اینترنتی که با میزبانی مرحوم مهرداد میناوند برگزار شده بود، از وی درباره عاشق شدن سؤال پرسیده شد، پاسخ داد: «فقط یک بار، من عاشق مونیکا بلوچی هستم. از شانزده، هفده سالگی او را دوست دارم و در این بیست سالی که عاشق او هستم و مونیکا را شناخته‌ام به نظرم او زیباترین و جذاب‌ترین زن دنیاست.»

این مصاحبه  و اعتراف به عشق مدل و بازیگر ۵۶ ساله ایتالیایی جنجال زیادی در فضای مجازی به پا کرد، اما این تازه آغاز ماجرا بود و وقتی به اوج خود رسید که جواب کاظمیان با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرام خود تولد مونیکا بلوچی را تبریک گفت. در کپشن این پست این شعر عاشقانه نوشته شده بود: «چه بگویم؟ نگفته هم پیداست/ غم این دل مگر یکی و دو تاست؟/به هم‌ام ریخته‌ست گیسویی/ به هم‌ام ریخته‌ست مدّت‌هاست».

شبشسب

اما نکته جالب توجه واکنش این بازیگر پرآوازه ایتالیایی به پست جواد کاظمیان و تشکر از وی بود که حیرت بسیاری از افراد را برانگیخت و واکنش‌های زیادی را در پی داشت. البته جواد کاظمیان واکنش خانم بازیگر را طبیعی دانست و گفت که حتی ممکن است هیچ وقت این خانم را از نزدیک نبیند و نباید این مسئله را زیاد بزرگ کرد.

ولی واکنش‌ها به این اتفاق ادامه داشت و کار به جایی رسید که حتی مرحوم علی انصاریان، هم‌بازی سابق وی در پرسپولیس نیز وارد ماجرا شد و با نوشتن این مطلب در زیر یکی از پست‌های مونیکا بلوچی از وی برای جواد کاظمیان خواستگاری کرد:

«سلام مونیکا جون. دوست من جواد کاظمیان تورو دوس داره. جواد تولد ننه و باباشو نمیدونه ولی تولد تورو می‌دونه. کی بیایم خدمت خانواده دست بوسی و غلام شما بشه جواد ما؟»

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی