|

وقتی شهبازیِ مجری می گوید یاسمین مقبلی خونخوار است؛ اجرای خوب به لحن تند نیست!

نظر شهبازی در مورد یاسمین مقبلی

شما دوست دارید افتخار کنید که این میره بالا و اینا، میزنی زمین هوا میره، افتخار کنید!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- باید اعتراف کنیم در میان اخباری که طی چند مدت اخیر مدام در فضای مجازی بازنشر میشوند هیچکدام به اندازه ی اظهار نظرهای عجیب و غریب مجری حاشیه ساز، محمد رضا شهبازی در مورد یاسمین مقبلی عجیب و غریب نبوده اند.

شهبازی: یاسمین مقبلی خونخوار است!

قصه از این قرار است که شهبازی در برنامه ای به اظهار نظر در مورد یاسمین مقبلی پرداخته و در قسمتی از سخنانش به نکاتی اشاره کرده که هم در جای خود عجیب اند و هم مخاطب را در خصوص ادبیات این مجری به تامل وا می دارند! البته لازم به ذکر است که این اولین اظهار نظر حاشیه ساز این مجری محسوب نمی شود. وی چندی پیش در خصوص بازگشت رضا رشیدپور به تلویزیون نیز واکنش نشان داده بود. او در قسمتی از این ویدئو گفت است که مقبلی سواد نداشته و تنها یک نظامی است! بر فرض که چنین اظهاراتی درست هم باشند فکر کنیم جناب شهبازی سواد را تنها در نوشتن و خواندن می دانند.

حال آنکه این روزها کمتر کسی است که نداند علوم نظامی خود نیاز به کسب و گذراندن دوره های تخصصی هستند. وی همچنین در ادامه یاسمین مقبلی را به آدمکش بودن محکوم کرد و چیزهای دیگری هم گفت که اگر به قلم ما بخوانید از جذابیت سخنان وی کمی شود! بهتر است خودتان در ویدئوی زیر آن را ملاحظه کنید.

این طرز حرف زدن برای یک مجری، سخیف است

کاری به درستی یا غلطی سخنان شهبازی نداریم. حتی به این نیز نمی پردازیم که برای اظهار نظر در هر حوزه ای، فرد نیازمند برخورداری از سواد و دانش مرتبط و حداقلی است. از این موضوع نیز عبور می کنیم که آیا سند و مدرکی برای گفته های وی وجود دارد یا خیر اما چیزی که نمی توان از آن گذشت، ادبیات سخنوری محمد رضا شهبازی در تریبون رسانه ای است که کم یا زیاد، مخاطب پای آن نشسته است! حال آنکه جمله بندی های وی در درجه اول شان تماشاگر را زیر سوال می برد نه یاسمین مقبلی و هرکس دیگری را.

به عنوان مثال وی در گوشه ای از بیاناتش می گوید: شما دوست دارید افتخار کنید که این میره بالا و اینا، میزنی زمین هوا میره، افتخار کنید! همچنین وی در قسمتی دیگر با این مضمون بیان داشته که یاسمین مقبلی به فضا رفته و شما هم اگر دوست دارید با شنیدن این خبر به فضا بروید، بروید!

شهبازی

آقای شهبازی ! احترام کسی که لطف می کند و نگاهتان می کند واجب است

باید از محمدرضا شهبازی پرسید که این طرز ادبیات را برای چه کسانی برگزیده است؟! گویا وی هنوز متوجه نیست که اگر نگاه مردم نباشد امثال او هرگز شانس دیده شدن نخواهند داشت. کاش مسئولان رسانه، برخی مجریان  را توجیه کنند که گفتار و لحنشان بیش از این از شان رسانه ی داخلی و مخاطبی که به نگاهش احتیاج دارد دور نشود! کاش جناب شهبازی که تا این حد به عدم سواد یاسمین مقبلی در ناسا تاکید دارد و معتقد است که وی شایسته این حد از مقبولیت مردمی نیست، به تسلط در سایر حرفه ها مخصوصا حرفه خود نیز اصرار ورزد.

شهبازی

چرا که انگار به اشتباه مد شده  میزان تندی در لحن مجری، با احساس مهارت  وی رابطه ی مستقیم داشته باشد! لذا توصیه می کنیم امثال جناب شهبازی نیز کمی پای برنامه های مجریان برتر جهان بنشیند و در مقام مقایسه، خود را ارزیابی کنند. امید بر اینکه منبعد، جای اینکه شاهد تخریب دیگران توسط محمدرضا شهبازی باشیم، او را در تخصص خویش، مسلط تر و موفق تر از قبل بیابیم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها