|

جدایی سام اصغری از بریتنی چه کسانی را خوشحال کرد؛ بعد 7 سال خون سام به جوش اومد

جدایی سام اصغری از بریتنی

جدایی سام اصغری از بریتنی اسپیرز بسیار پر سر و صدا بوده و واکنش های زیادی را نیز در پی داشته است. مخصوصا وقتی سام سکوتش را شکست.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در میان اخبار سلبریتی ها، اینبار جدایی سام اصغری از بریتنی اسپیرز سر و صدا کرده و هر لحظه نیز به حواشی درست و غلطش اضافه می شود.

قصه جدایی سام اصغری از بریتنی اینگونه آغاز شد که سام پس از اطلاع خیانت همسرش به دادگاه مراجعه کرده تا از این خواننده ی مشهور جدا شود. حال آنکه تا به آن لحظه مردم سرتاسر جهان به عنوان دو زوج عاشق از آنان یاد می کردند. 

جدایی سام اصغری از بریتنی

اظهار نظر جالب منابع نزدیک در مورد جدایی سام اصغری از بریتنی

همینطور که اخبار مربوط به جدایی سام اصغری از بریتنی مدام در حال جا به جایی بود، منابع نزدیک به این زوج بیان داشتند که آنها ماه هاست در گیر و دار مشاجره های زناشویی اسیر هستند. مضاف بر اینکه البته از اخبار نیز اینگونه پیدا بود که گویا خیانت بریتنی بوده که کاسه ی صبر سام را لبریز کرده است آن هم تا جای که بعد هفت سال برود و پرونده ی طلاق خود را به جریان اندازد.

جدایی سام اصغری از بریتنی با شکستن سکوت سام جنجالی شد

وقتی خبرهای ناشی از جدایی سام اصغری از بریتنی به اوج رسید و هر کس  در حال اضافه کردن چیزی از خودش به آن بود، سام سکوت خود را شکست و در صفحه ی اینستاگرامی اش اینگونه نوشت:پس از 6 سال عشق و تعهد، من و همسرم تصمیم گرفتیم به زندگی مشترک خود پایان دهیم. عشق و احترامی که به یکدیگر داریم را حفظ خواهیم کرد و همیشه برای او بهترین ها را آرزو می کنم. درخواست از شما برای حفظ حریم خصوصی ما بیهوده به نظر می رسد.بنابراین از همه، از جمله رسانه ها خواهش می‌ کنم که با ملاحظه رفتار کنند.

جدایی سام اصغری از بریتنی

اگر جدایی سام اصغری از بریتنی به علت خیانت باشد اتفاق عجیبی است 

جدای از حاشیه آخر جدایی سام اصغری از بریتنی، کمتر کسی است که نداند زندگی کردن کنار این خواننده ی معروف با فاصله سنی نه چندان کم و آن حجم از مشکلاتی که داشت، یک از خود گذشتگی عظیمی را می طلبید. لذا اینوطر به نظر می رسد که خون سام اصغری به جوش آمده که پس از سالها ماندن در این رابطه، به یکباره  از هرآنچه ساخته بود دست کشیده و زندگی اش را ترک کرده است. کما اینکه برای بسیاری از هواداران، خیانت سام به بریتنی همیشه معقولانه تر به نظر میرسید تا بریتنی به سام! اما زندگی همیشه ما را غافلگیر می کند.

جدایی پیکه و شکیرا هم دست کمی از جدایی سام اصغری از بریتنی نداشت

شایعه ی خیانت این دو زوج و در پی آن جدایی سام اصغری از بریتنی ما را یاد قصه ی جنجالی پیکه و شکیرا انداخت. دیدیم این دو نیز پس از 12 سال زندگی مشترک تصمیم گرفتند از یکدیگر جدا شوند. چرا که پیکه مدت ها بود با دختری به نام کلارا چیا مارتی به شکیرا خیانت میکرد. این اتفاق با حواشی بسیاری برای هر دوی آنها همراه بود و درگیری آنها بر سر حضانت دو پسری که دارند و همچنین درآمدها و اموال مشترکی که در طول این سال‌ ها به دست آورده‌ اند باعث شد که حتی کارشان  به دادگاه نیز کشیده شود.

جدایی سام اصغری از بریتنی

جدایی سام اصغری از بریتنی و خیانت های عجیب و غریب دیگران

جدایی هایی نظیر جدایی پیکه و شکیرا یا جدایی سام اصغری از بریتنی، اگر برای مردم جهان  پر از غافلگیری و البته سرشار از  تحمل رنج احتمالی برای خودشان بود، اما یک پیامد مثبت در پی داشت. بسیاری از افراد بعد از مواجهه با رخداد خیانت در زندگی خود، مجبور به تحمل احساسات دردناکی می شوند. این احساسات یا ناشی از قضاوت و نگاه اطرافیان است، یا از سرخوردگی خود فرد پس از کنار گذاشته شدن. چه بسا که هیچ انسانی دوست ندارد با وجود تمام تلاشی که در ظاهر و باطن برای حفظ زندگی اش  انجام داده است، با یک تازه از راه رسیده معاوضه شود. 

خبر جدایی سام اصغری از بریتنی اعتماد به نفس از دست رفته خیلی ها را برگرداند

طبیعی است که بعد از تجربه ی خیانت، افراد منزوی شده و اعتماد به نفسشان کاهش یابد. آنها در اغلب موارد خودشان را با شخص جایگزین مقایسه کرده و توهم کمبود بیچاره شان می کند. حال آنکه خیانت در درجه اول یک نقص بزرگ محسوب می شود که از عدم اتکای به نفس و ضعف مسئولیت پذیری خود شخص خیانتکار ناشی می شود. چرا که در خصوص مشاهده ی این دو زوج و بسیاری از نمونه های مشابه دیگر، می توان به راحتی دریافت که اغلب، حتی شخص جایگزین شده دارای طبقات اجتماعی پایین تر است و حتی ظاهر معمولی تری نیز دارد در حالی که اینکه فرد قربانی خیانت، در  بسیاری از موارد مقبولیت ظاهری و اجتماعی بالایی دارد.

جدایی سام اصغری از بریتنی

جدایی سام اصغری از بریتنی برای خیانت قصه ی خیلی هاست

شاید پس از این، افراد بیش از هر چیز به واقعیت ها تکیه کنند نه آشوبی که پس از ضربات روحی بر زندگی شان آوار می شود. اگر کسی همه ی تلاشش را برای حفظ یک رابطه انجام می دهد و دست آخر معاوضه می شود، باید این را به خاطر داشته باشد که ضعف اصلی متوجه شریک عاطفی خیانتکارش است نه خود او. لذا قبل از ایستادن روبه روی آینه و گرفتن انگشت اتهام به سمت ظاهر و باطنتان، ابتدا از ارزش مقوله هایی نظیر وفاداری نزد شخص مقابل تان مطلع شوید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی