|

ارزش سهام صندوق پالایشی یکم امروز یکشنبه 30 آذر 99

ارزش سهام صندوق پالایشی یکم امروز یکشنبه 30 آذر 99 چقدر است؟ امروز سی آذر ماه کدام نماد های پالایشی یکم رشد و کدام نماد ها افت کردند؟

لینک کوتاه کپی شد
شایانیوز-

اگر شما از دسته افرادی هستید که در عرضه ای تی اف صندوق پالایشی یکم یا همان دارا دوم شرکت کرده بودید، در ادامه این مطلب می توانید برای اطلاع از ارزش سهام صندوق پالایشی یکم امروز یکشنبه 30 آذر 99 با ما همراه باشید. ارزش سهام صندوق پالایشی یکم امروز یکشنبه 30 آذر 99 چقدر است؟

ارزش سهام صندوق پالایشی یکم امروز یکشنبه 30 آذر 99

تا قبل از شروع معاملات یکشنبه 30 آذر 99 قیمت واحد ‌های صندوق پالایشی یکم به ۹ هزار و ۴۳۰ تومان رسید و دارندگان 500 واحد از این صندوق ارزش دارایی شان به 4 میلیون 715 هزار تومان رسید. همچنین با احتساب دلار 25 هزار و 600 تومانی سهام پالایشی یکم حدود 184 دلار ارزش دارد. قیمت پایانی هر واحد از پالایشی یکم بعد از پایان معاملات هفته جاری به ۱۰ هزار و ۲۶ تومان رسید. تا ارزش ۵۰۰ واحد از دومین ETF دولتی به ۵ میلیون ۱۳ هزار تومان کاهش پیدا کند و حالا پالایشی یکم دوباره به قیمت فروش دولتی خود رسید این در حالی است که هفته گذشته قیمت هر واحد از پالایشی یکم 10 هزار و ششصد و هفده تومان بود که شش درصد را نشان می داد. ارزش ذاتی (NAV) هر واحد این صندوق هم اکنون ده هزار و سیصد تومان یعنی ۳۰۰ تومان بیشتر از قیمت معاملاتی ای تی اف دوم است. با این حساب کسانی که در پذیره ‌نویسی واحد‌ های صندوق پالایش شرکت کرده بودند بعد از سه ماه انتظار حالا بازدهی سارمایه‌ گذاری آن ‌ها به منفی 275 هزار تومان رسیده است. در جدول زیر می توانید ارزش سهام صندوق پالایشی یکم امروز یکشنبه 30 آذر 99 را به تفکیک نماد ها مشاهده بفرمایید. از این که تا پایان این مطلب با ما همراه بودید، از شما سپاس گزارم.

نام شرکت بورسی ارزش هر سهم دوشنبه 24 آذر (تومان) ارزش هر سهم دوشنبه 24
شبندر ۳۱۴۶ 3019
شبریز ۳۶۹۶ 3210
شپنا ۱۷۴۷ 1870
شتران ۱۳۵۷ 1476
پیشنهاد می شود: ارزش سهام عدالت امروز یکشنبه 30 آذر 99 چقدر است؟

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی