|

واکنش لیندا کیانی به منتشر شدن تصاویر جنجالی سارا و نیکا + ویدیو

لیندا کیانی در واکنش به حذف سارا و نیکا از سریال پایتخت در برنامه تی وی پلاس جنجالی شد. بازی کردن در سریال پایتخت خیلی شرایط سخت و است و…

لینک کوتاه کپی شد
شایانیوز/ لیندا کیانی

در واکنش به حذف سارا و نیکا از سریال پایتخت در برنامه تی وی پلاس جنجالی شد. بازی کردن در سریال پایتخت خیلی شرایط سخت و است و نتیجش لذت بخش است این دوتا پا به پای همه زحمت کشیدن، به نظر من کنار گذاشتن شان بی معرفتی است. در ادامه برای اطلاع بیشتر از این موضوع ویدیو زیر را مشاهده کنید:

تمامی رویداد های مهم روز را از سایت شایانیوز دنبال کنید.

جنجال سارا و نیکا در استخر مختلط

چندی پیش هم از سارا و نیکا فرقانی اصل بازیگران مشهور پایتخت عکس هایی عجیب در استخر منتشر شده است. برخی از صفحات مجازی و کانال های اینستاگرامی عکس هایی از دو بازیگر دوقلوی مشهور پایتخت در استخر منتشر کرده اند. این عکس ها مربوط به استخری در خارج از کشور است. این دو بازیگر سابقا و بعد از اتمام سریال پایتخت در جاهایی حضور پیدا کرده و عکس ها و فیلم های منشوری منتشر کردند که به احتمال قریب به یقین اگر سری جدید پایتخت ساخته شود در آن حضور نخواهند داشت!

واکنش لیندا کیانی به منتشر شدن تصاویر جنجالی سارا و نیکا + ویدیو

بیوگرافی سارا و نیکا فرقانی اصل

سارا و نیکا فرقانی اصل در ۸ مرداد ۱۳۸۳ در تهران، ایران متولد شدند. نیکا ۱ دقیقه از سارا بزرگتر است.
نسرین جلیلی مادر سارا و نیکا کارمند است و پدر سارا و نیکا فوتبالیست بود و به مدت ۱۵ سال در لیگ جوانان در تیم‌های عقاب و راه آهن بازی کرد، اما به خاطر حادثه‌ای که در فوتبال برایش پیش آمد دیگر نتوانست این ورزش را ادامه دهد. پس از پایان فصل دو سریال پایتخت سارا و نیکا به همراه پدر و مادرشان به سوئد مهاجرت کردند تا در این کشور ادامه تحصیل دهند.

واکنش لیندا کیانی به منتشر شدن تصاویر جنجالی سارا و نیکا + ویدیو

نحوه ورود سارا و نیکا به سریال پایتخت

آقای رسول حاتمی بر اساس شناختی که از این خانواده در سریال دوباره زندگی داشت آن‌ها را برای بازی در سریال پایتخت به سیروس مقدم معرفی کرد و پس از تست دادن در دفتر برزو نیک نژاد (فیلمنامه نویس) برای نقش دوقلو‌های پایتخت انتخاب شدند.
پرستو صالحی، بازیگر مجموعه دوباره زندگی با انتشار تصویری از خود در کنار ثریا قاسمی نوشت: «باورتون میشه این نیم وجبیه خوشگل یکی از دوقلوهای سریال پایتخته اون موقع تو سریال ما (دوباره زندگی) انقدی بودن سارا و نیکا یادش به خیر»
واکنش لیندا کیانی به منتشر شدن تصاویر جنجالی سارا و نیکا + ویدیو
سارا و نیکا در مصاحبه‌های گوناگونی که با رسانه‌ها داشتند، همواره در پاسخ به این سوال که علاقه‌ای به بازیگری دارند یا نه، پاسخ داده اند در حال حاضر هنوز تصمیمی نگرفته اند و دوست دارند درس خواندن را ادامه دهند. نیکا به دامپزشکی علاقه زیادی دارد و عکس‌های زیادی از سارا و نیکا در کنار‌های سگ‌های مختلف منتشر شده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها