|

ارزش سهام صندوق پالایشی یکم چهارشنبه 26 آذر؛ پالایشی یکم چند دلار می‌ارزد؟

ارزش سهام صندوق پالایشی یکم این روزها در حال کاهش است و کسانی که در این پذیره نویسی شرکت کرده بودند اکنون حدود 300 هزار تومان ضرر کردند.

لینک کوتاه کپی شد

ارزش سهام صندوق پالایشی یکم امروز چهارشنبه 26 آذر 99 چدر است؟ و آیا ضرر سهامداران صندوق پالایشی یکم ادامه دارد؟ با ما در ادامه همراه باشید. تا قبل از شروع معاملات چهارشنبه 26 آذر قیمت واحد‌های صندوق به ۹ هزار و ۴۳۰ تومان رسید و دارندگان 500 واحد از این صندوق ارزش دارایی شان به 4 میلیون 715 هزار تومان رسید. همچنین با احتساب دلار 25 هزار و 600 تومانی سهام پالایشی یکم حدود 184 دلار ارزش دارد. با این حساب کسانی که در پذیره‌نویسی واحد‌های صندوق پالایش شرکت کرده بودند بعد از سه ماه انتظار حالا بازدهی سارمایه‌گذاری آن‌ها به منفی 275 هزار تومان رسیده است. پیشنهاد می شود: ارزش سهام عدالت چهارشنبه 26 آذر؛ سهام عدالت چند دلار می‌ارزد؟

بورس چهارشنبه 26 آذر چه می شود؟

حمیدرضا فرهادی، کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با تجارت‌نیوز در رابطه با روند نزولی بورس گفت: تقریبا هر سال پس از گذر از یک سال تورمی، بازارها و از جمله بازار سرمایه مدتی دچار رکود می‌شود. بر این اساس می‌توان گفت روند کنونی بازار نگران‌کننده نیست. چراکه رشد منطقی بازار سهام از دی ماه آغاز می‌شود. همچنین به گفته فرهادی پیروزی بایدن در انتخابات قطعی شده و هنوز سیاست خارجه کشور ما در مقابل آمریکا و سیاست این کشور نسبت به ایران مجهول است و بازارها در حالت بلاتکلیفی به سر می‌برند. به گفته این کارشناس احتمالا از دی ماه هم بازارها از رکود خارج می‌شود و هم سیاست خارجی ایران مشخص شده است. فرهادی در رابطه با بورس فردا گفت: چون طی دو سه روز گذشته، عرضه در بازار زیاد بوده، احتمالا فشار عرضه بازار فردا را در ابتدای کار نزولی می‌کند. اما احتمالا در ادامه روند معاملات تقاضا بیشتر می‌شود و نوعی تعادل شکل می‌گیرد. به گفته فرهادی احتمالا در محدوده یک میلیون و 350 تا یک میلیون و 400 هزار واحد از بازار حمایت می‌شود و شاخص کل بازار از محدوده یک میلیون و 200 هزار واحدی پایین‌تر نخواهد رفت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها