|

افشاگری برادرزاده ترامپ غوغا به پا کرد!

کتاب مری ترامپ که قرار است ناگفته‌های زندگی دونالد ترامپ را افشا کند، در روز نخست انتشار با فروش ۹۵۰ هزار نسخه تاریخ‌ساز شد.

لینک کوتاه کپی شد
کتاب «خیلی زیاد و همیشه ناکافی: چطور خانواده‌ام خطرناک‌ترین مرد جهان را ساخت» را می‌توان پرسروصداترین کتاب این روزهای دنیای کتاب نامید. این کتاب نوشته مری ترامپ برادرزاده رییس‌جمهور آمریکا، قرار است اطلاعات ناشنیده و دست‌ اولی از زندگی خانوادگی دونالد ترامپ رو کند. در روز نخست انتشار کتاب بیش از ۹۵۰ هزار نسخه از آن فروخته شد که نشان از تشنگی مخاطبان برای پی‌بردن به پشت پرده زندگی خانوادگی ترامپ دارد. «سایمن اند شوستر» ناشر کتاب است و پیش از این کتاب «اتاقی که در آن روی داد» نوشته جان بولتون را به بازار عرضه کرده بود. کتاب بولتون هم پرفروش شد اما نه تا این حد. «اتاقی که در آن روی داد» در هفته نخست انتشار بیش از ۷۵۰ هزار نسخه فروش داشت. آنطور که سی‌ان‌ان خبر می‌دهد، نوشتن درباره ترامپ بازار داغی دارد. کتاب‌هایی مثل «ترس» نوشته باب وودوارد، کتاب جیمز کومی و البته «خشم و هیاهو» از نمونه‌های مشهور این ژانر هستند.
چند روز پس از انتشار کتاب خاطرات برادرزاده رئیس جمهور آمریکا درباره زندگی وی و اظهاراتی که در چندین برنامه تلویزیونی مطرح کرده بود، رئیس جمهور آمریکا در یک سری توییت برادرزاده خود را به باد انتقاد گرفت.
افشاگری برادرزاده ترامپ غوغا به پا کرد!
هیل گزارش داد، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در یک سری توییت گفت: "مری ترامپ" برادرزاده‌ای است که او را به ندرت دیده‌ام و او چیزهای کمی از من می‌داند و اطلاعات نادرستی درباره من و والدین فوق‌العاده‌ام که نمی‌توانستند مری را تحمل کنند، می‌گوید و توافق رازداری و عدم افشاگری را نقض کرده است. ترامپ در این توییت‌ها همچنین جان بولتون، مشاور امنیت ملی سابق آمریکا را هدف قرار داد؛ فردی که ماه گذشته خاطرات انتقادی و تند خود را از زمان حضورش در دولت ترامپ منتشر کرد. ترامپ با اشاره به اینکه اظهارات مری ترامپ منبع سری مقاله‌های روزنامه نیویورک‌تایمز درباره اموال و دارایی‌های وی بوده، افزود: مری ترامپ همچنین با انتشار اظهارنامه مالیاتی‌ من قانون را نقض کرده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی