|

(عکس) تصادف شدید حمید بقایی؛ بقایی به شکل معجزه آسا زنده ماند!

حمید بقایی (معاون دولت‌های نهم و دهم) در حوزه استحفاظی شهرستان گیلان غرب به همراه خانواده دچار سانحه تصادف شدند. آقای بقایی باتوجه به…

لینک کوتاه کپی شد

برخی رسانه‌ها ظهر امروز خبری را مبنی بر تصادف حمید بقایی مشاور محمود احمدی نژاد در شهرستان گیلانغرب استان کرمانشاه منتشر کردند و فرماندار این شهرستان این خبر را تایید کرد. کوروش محمودیان فرماندار گیلانغرب در گفتگو با صدا و سیما گفت: حمید بقایی (معاون دولت‌های نهم و دهم) در حوزه استحفاظی شهرستان گیلان غرب به همراه خانواده دچار سانحه تصادف شدند. وی در پاسخ به سوالی مبنی بر وضعیت حال عمومی ایشان و خانواده اش افزود: ایشان پس از انتقال به یکی از مراکز درمانی و انجام اقدامات پزشکی به همراه خانواده با حال عمومی مساعد ترخیص شدند. این تصادف روز چهارشنبه رخ داده است. حمید بقایی، بعد از سکته مغزی با نظر کمیسیون پزشکی در مرخصی است و تاکنون هر ماه با رای کمیسیون پزشکی، مهلت این مرخصی تمدید شده است. بقایی به پانزده سال حبس و ۴۳ میلیارد تومان جزای نقدی و شلاق محکوم شده است.

وکیل بقایی:موکلم به شکل معجزه آسایی زنده ماند

درباره سانحه تصادف حمید بقایی در گیلانغرب گفت: تصادف موکلم در گیلانغرب صحت دارد و تصاویری که از ماشین وی منتشر شده است، درست است. این وکیل دادگستری ادامه داد: آقای بقایی باتوجه به وضعیت ماشینش به شکل معجزه آسایی نجات پیدا کردند. وی درباره مرخصی بقایی گفت: موکلم در مرخصی استعلاجی بودند، البته پرونده‌ ایشان هنوز در کمیسیون پزشکی مطرح نشده است به زودی این اتفاق می‌افتد و نظر نهایی درباره بیماری وی صادر می‌شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها