|

افزایش 10 برابری وام برای بازنشستگان

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت اعتبار پرداخت وام به بازنشستگان در سال جاری به نسبت سال گذشته افزایش 10 برابری خواهد داشت.

لینک کوتاه کپی شد

بازنشستگان / مصطفی سالاری گفت: در سال گذشته مجموع اعتباراتی که برای پرداخت وام به بازنشستگان در نظر گرفته شد ۲۰۰ میلیارد تومان بود اما امسال پیش‌بینی و تأمین اعتبار کردیم که این مبلغ ۱۰ برابر سود یعنی به دو هزار میلیارد تومان اعتبار افزایش پیدا کند. او اضافه کرد: البته افزایش اعتبار به این معنی نیست که اگر فردی سال گذشته ۳ میلیون تومان می‌گرفت امسال ۳۰میلیون تومان وام دریافت می‌کند بلکه بر اساس پیشنهاد کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی مبلغ وام به ۴ میلیون تومان افزایش پیدا می‌کند و تعداد نفراتی که تسهیلات می‌گیرند نیز بیشتر می‌شود.

امسال 500 هزار نفر وام می گیرند

وی همچنین گفت: سال گذشته ۶۰هزار نفراز بازنشستگان تأمین اجتماعی وام و تسهیلات دریافت کردند اما امسال با اعتبار در نظر گرفته شده ۵۰۰ هزار نفر این وام را دریافت خواهند کرد. مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی ادامه داد: تاکنون یک مرحله از این وام چهار میلیون تومانی به بازنشستگان پرداخت شده و مرحله دوم رانیز به بانک اعلام کردیم که پرداخت شود. او گفت: تا پایان سال تمام اعتبار ۲ هزار میلیارد تومانی پرداخت خواهد شد و اولویت دریافت وام را نیز خود کانون‌ها تعیین می‌کنند منبع : رکنا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی