|

همسر سیروس گرجستانی بازیگر سینما کیست؟

بعد از درگذشت بازیگر پیشکوست کشورمان این پرسش که همسر سیروس گرجستانی کیست مورد توجه علاقه مندان قرار گرفت؛ هرچند اطلاعات زیادی در مورد…

لینک کوتاه کپی شد

سیروس گرجستانی بازیگر محبوب سینما و تلویزیون صبح روز 12 تیر 99 درگذشت. وی متولد 1323 در رشت است. تا مقطع دیپلم تحصیل کرد و حالا مدرک درجه دو هنری (معادل لیسانس) از وزارت فرهنگ و هنر دارد که از تئاتر شروع کرده و سپس در تلویزیون درخشید.زمانی که دانش آموز مقطع هفتم بود (حدودا 14 سال) پدر و مادرش از هم جدا شدند و با ازدواج دوم مادرش، زیر دست ناپدری بزرگ شد اما پدرش هزینه هایش را می داد.

همسر و فرزندان سیروس گرجستانی

سیروس گرجستانی دو بار ازدواج کرد از همسر اول خود دو دختر دارد که هر دو آنها در سنین پایین به انگلیس مهاجرت کرده و ازدواج کردند. وی از همسر دوم خود نیز دو دختر و یک پسر دارد و سر جمع صاحب 6 نوه می باشد.

[caption id="attachment_32619" align="aligncenter" width="596"]همسر سیروس گرجستانی بازیگر سینما کیست؟ همسر سیروس گرجستانی کیست [/caption] در مورد اینکه همسر سیروس گرجستانی کیست اطلاعات زیادی در دست نیست و تنها چند عکس معروف از همسر و دختر سیروس گرجستانی در فضای رسمی منتشر شده است. [caption id="attachment_32618" align="aligncenter" width="578"]همسر سیروس گرجستانی بازیگر سینما کیست؟ همسر سیروس گرجستانی کیست [/caption]

گرجستانی در خصوص ارتباط با فرزندانش گفته همیشه آرزو دارم که یک روزی با جیب پر پیش دخترانم در خارج بروم و پس از سالها دیداری تازه کنم، خوشبختانه صدایشان را از راه دور (تلفن) می شنوم. سیروس گرجستانی متاسفانه روز پنجشنبه 12 تیر 1399 در 76 سالگی بخاطر سکته قلبی درگذشت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی