|

رضا بهرام خواننده پاپ کرونا گرفت+ لیست هنرمندانی که به کرونا مبتلا شدند

رضا بهرام خواننده موسیقی پاپ و پرطرفدار کشورمان هم به کرونا مبتلا شد. ابتلای رضا بهرام به کرونا در حالی رخ داده که طی ماه های اخیر چند نفر…

لینک کوتاه کپی شد

محمدحسین توتونچیان ـ تهیه‌کننده موسیقی ـ با تایید خبر بالا درباره‌ی ابتلای رضا بهرام به کرونا و وضعیت جسمی این خواننده، به ایسنا گفت: هم اینک رضا بهرام در منزل خود بستری است و قرار است طبق دستور پزشک به مدت ۱۲ روز دوران قرنطینه را در منزل سپری کند. بهرام حدود پنج روز است که به کوید ـ ١٩ مبتلا شده است و طبق گفته پزشک معالج، ریه‌هایش درگیر ویروس کرونا شده‌اند، اما این درگیری به حدی نیست که نیاز به بستری شدن در بیمارستان باشد. ابتلای رضا بهرام به کرونا در حالی رخ داده که طی ماه های اخیر چند نفر از هنرمندان عرصه موسیقی هم به این ویروس مبتلا شده و پس از درمان دارویی و قرنطینه خانگی بهبود یافتند رضا بهرام آخرین بار در جشنواره موسیقی فجر سال گذشته حاضر شد و روی صحنه رفت. پس از آن با اعلام رسمی گسترش ویروس کرونا در کشور، تمامی اجرا‌های صحنه‌ای موسیقی در کشور لغو شد.

بزرگان سینما و موسیقی که تا به حال کرونا گرفتند

یک ماه پیش بود که خبر ابتلای تام هنکس و همسرش ریتا ویلسون به ویروس کرونای جدید رسانه‌ای شد. آن زمان هنوز شیوع کرونا به این شدت عیان نشده بود. این دو هنرمند سرشناس برای پروژه جدید تام هنکس به استرالیا سفر کرده بود که متوجه شدند به این بیماری مبتلا هستند.تام هنکس قرار است در فیلمی به کارگردانی باز لورمن درباره زندگی الویس پریسلی خواننده مشهور، نقش مدیر برنامه‌های این خواننده را بازی کند. از آنجا که همسر تام هنکس پیش از این به بیماری سرطان مبتلا شده بود، این خبر بسیاری را نگران کرد. البته این زوج مشهور سینمایی از جمله مبتلایانی بودند که با طی دوره درمان بیماری‌شان بهبود یافت. آن‌ها پس از بهبودی به آمریکا سفر کردند. یکی دیگر از چهره‌های سینمایی سرشناس که تقریبا همزمان با تام هنکس به کرونا مبتلا شد، اولگا کوریلنکو ستاره فرانسوی سینما و بازیگر فیلم «ذره‌ای آرامش» از مجموعه جیمز باند بود. او این خبر را در فضای مجازی اعلام کرد و گفت: «یک هفته‌ای می‌شود که بیمار هستم. علائم بیماری من بیشتر تب و کوفتگی بدن بود. قضیه را جدی بگیرید و مراقب خودتان باشید.» ادریس البا بازیگر بریتانیایی برنده جایزه گلدن‌گلوب هم کرونا گرفت. او که برای بازی در سریال «لوتر» مشهور است، پس از ملاقات با فردی که مبتلا به کرونا بود، خودش را قرنطینه می‌کند و پس از آن تست کرونا می‌دهد که نتیجه‌اش مثبت می‌شود. ستاره نروژی سریال «بازی تاج و تخت» دیگر چهره سینمایی مشهور مبتلا به کرونا بود. او که در «بازی تاج و تخت» نقش شخصیت تورمند را بازی می‌کرد و با مثبت شدن تست ویروس کرونا به صدر اخبار بازگشت. دنیل دای‌کیم بازیگر کره‌ای که برای بازی در سریال «لاست» شهرت دارد، هم از کرونا در امان نبود. او هم از پلتفرم شبکه‌های اجتماعی برای اطلاع‌رسانی در این باره استفاده کرد و از قرنطینه خانگی خود خبر داد. جی‌کی رولینگ نویسنده مجموعه رمان‌های «هری پاتر» در خبری غافلگیرکننده، پس از بهبودی کامل اعلام کرد که کرونا داشته است. او البته برای آزمایش دادن اقدام نکرده، اما مدعی شد که با داشتن تمامی علائم بیماری و بهره بردن از توصیه‌های پزشکی توانسته است، بر این بیماری غلبه کند. دیگر چهره ادبیاتی مبتلا به کرونا، لوئیس سپولودا نویسنده سرشناس اهل شیلی است. او که در اسپانیا زندگی می‌کند، اواخر فوریه برای شرکت در یک جشنواره ادبی به پرتغال سفر کرده بود. نویسنده «پیرمردی که داستان‌های عاشقانه می‌خواند» هنگام بازگشت فهمید که به کرونا مبتلا شده است. از این نویسنده چند کتاب به فارسی ترجمه شده است. پلاسیدو دومینگو خواننده نامدار اپرا یکی دیگر از چهره‌های مشهور مبتلا به کرونا بود. او که از خیلی وقت پیش با اتهامات سوءاستفاده و آزار جنسی روبه‌رو است، ۲۲ مارس در اسپانیا اعلام کرد که به کرونا مبتلا شده است. دنیای مجریان مشهور هم از کرونا بی‌نصیب نماند. اندی کوهن مجری مشهور آمریکایی هم به کرونا مبتلا است. او نزدیک به ۳ هفته پیش به این ویروس آلوده شد، و تا حالا دیگر دوران بیماری را پشت سر گذاشته است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی