|

۹۹ erp isfedu ir sabt ثبت نام مدارس

دانش آموزان ورودی‌های پایه اول و هفتم در شهر اصفهان نیازی به مراجعه به مدرسه ندارند بلکه می‌توانند به سامانه  http://erp.isfedu.ir/sabt99…

لینک کوتاه کپی شد

محمد اعتدادی روز شنبه در جمع خبرنگاران در سالن اجتماعات این اداره‌کل به مناسبت ثبت نام مدارس در سال تحصیلی ۱۴۰۰ - ۱۳۹۹ افزود: امتحانات پایه دوازدهم از ۱۷ خرداد آغاز و تا ۱۵ تیرماه ادامه دارد، تاکنون بیش از نیمی از امتحانات با کمترین مشکل و به نحو مطلوب و با رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان تصریح کرد: یک امر مهمی که در بحث ثبت نام دانش آموزان به ویژه کلاس اول و پیش دبستانی باید در فرآیند ثبت نام انجام شود سنجش و سلامت دانش‌آموزان است.

وی بیان کرد: برنامه‌ریزی‌های خوبی در زمینه سنجش و سلامت دانش آموزان صورت گرفته که این امر در حوزه استثنایی از ابتدای مردادماه آغاز می‌شود.

به گفته اعتدادی به واسطه تراکم جمعیت والدین به منظور سنجش و سلامت دانش آموزان نوبت دهی صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه ثبت نام دانش آموزان از یکم تیرماه آغاز می‌شود، اضافه کرد: ثبت نام دانش آموزان تفاوتی با سنوات گذشته وجود دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان خاطرنشان کرد: در کشور و جهان با ویروس کرونا مواجهیم به این واسطه آموزش و پرورش درصدد بوده تا شرایط مناسبی را برای خانواده‌ها ایجاد کند تا کمترین دغدغه را داشته باشند.

وی ادامه داد: دانش آموزان ورودی‌های پایه اول و هفتم در شهر اصفهان نیازی به مراجعه به مدرسه ندارند بلکه می‌توانند به سامانه http://erp.isfedu.ir/sabt99 مراجعه و فرآیند ثبت نام را به صورت اینترنتی پیگیری کنند.

اعتدادی ادامه داد: دانش آموزان ورودی‌های پایه اول و هفتم که در مدارس تیزهوشان و شاهد که شرایط خاصی دارند باید حتما به مدارس مراجعه و فرآیند ثبت نام را دنبال کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان درباره ادامه وضعیت آموزش مجازی دانش آموزان گفت: تصمیم گیری درباره بازگشایی و عدم بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید توسط ستاد ملی مدیریت کرونا صورت می‌گیرد اما فرض‌های احتمالی توسط اداره کل آموزش و پرورش و وضعیت‌های زرد و سفید و قرمز طراحی شده است.

وی گفت: یکی از بهترین شیوه‌های یادگیری حضور در کلاس درس است و فضای مجازی مکمل آنچه در کلاس درس آموخته می‌شود، است.

اعتدادی اضافه کرد: برخی دروس را می‌توان در فضای مجازی تدریس کرد اما کار کردن دروس تخصصی بویژه دروس فنی و حرفه‌ای در فضای مجازی سخت و دشوار است.

منبع: ایرنا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی