|

ماجرای همکاری امیر تتلو خلسه مستر لوده چه بود؟

در حالی که کسی انتظار نداشت امیر تتلو خلسه مستر لوده را با همکاری هم منتشر کردند. ماجرای همکاری تتلو و خلسه داستان جالبی دارد. خلسه در…

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همکاری دو خواننده رپ در اهنگ جدیدی به نام مستر لوده ماجرای جالبی دارد.فیت امیر تتلو خلسه در مستر لوده از پیام کاربران فضای مجازی شروع شد. جالب اینجاست که خلسه پیشتر در رپ لجن ، تتلو را دیس کرده بود!

به گزارش شایانیوز، طرفداران سپهر خلسه از او در لایو پرسیدند با تتلو فیت نمی دهد؟ سپهر خلسه در پاسخ گفت نمی شود چون هرچه به تتلو بگویید فحش می دهد وگرنه من ورس آماده دارم.

طرفداران تتلو از او خواستند فیت با خلسه را قبول کند و او گفت اگر ورس قوی باشد چرا که نه. سپس خلسه برای تتلو ورس خود در اهنگ مستر لوده را فرستاد و تتلو هم کار را شروع کرد.

جالب اینکه تتلو می گوید دو سال روی آهنگ مستر لوده کار کرده و برای پر شدن اهنگ نیاز به صدای افرادی مثل خلسه و سهراب داشته است.

البته رفاقت سهراب با دو طرف در فیت امیر تتلو خلسه مستر لوده بی تاثیر نبوده است.

ماجرای همکاری امیر تتلو خلسه مستر لوده چه بود؟

بیشتر بخوانید:

(ویدئو) اهنگ مستر لوده تتلو و خلسه ؛ چه کسانی دیس شدند؟

مستر لوده کیست؟ اهنگ جدید تتلو و خلسه و سهراب

اهنگ مستر لوده تتلو با تم هندی و شوخی عجیب با حسین تهی

بیوگرافی سپهر خلسه خواننده

خلسه فارغ التحصیل فوق لیسانس میکروبیولوژی از کانادا می باشد، از شعر و ترانه سرایی شروع کرد و حالا یک خواننده رپ صاحب نام ساکن کاناداست. فعالیت خود را از ۱۷ سالگی بصورت جدی با نوشتن ترانه شروع کرد و از ۲۲ سالگی در لندن با سروش هیچکس آشنا و زیر نظر او وارد حرفه خوانندگی شد.

همکاری خلسه با سروش هیچکس شروع شد و به رپرهای دیگری چون علیرضا جی جی، سیجل و بهزاد لیتو کشید که چندین کار مشترکی هم با هم منتشر کردند.

اولین آلبوم بلند او در سال ۱۳۹۴ به نام یادگاری منتشر شد که داستان تنهایی و تفکرات خلسه را توصیف می کند، وی کنسرت های زیادی را در خارج از کشور هم برگزار می کند. در میان خوانندگان صدای محسن چاووشی را دوست دارد.

ماجرای همکاری امیر تتلو خلسه مستر لوده چه بود؟

اسم واقعی سپهر خلسه

سپهر شهابلو ملقب به خلسه در منطقه گیشا بدنیا آمد و از سه سالگی در محله ستارخان بزرگ شده است، علاقه اش به موسیقی در دوران نوجوانی با نوشتن ترانه شروع شد.

سپهر در سال سوم دبیرستان که ۱۶ ساله بود به علت شغل مادرش که حساب دار یک شرکت کانادایی بود مجبور به مهاجرت به ونکوور کانادا شدند. سپهر در سال ۹۴ بعد از ۱۰ سال به تنهایی مدتی به ایران بازگشت.

همسر سپهر خلسه

در اهنگ مستر لوده خلسه از همسرش نیلوفر نام می برد. خبر رسمی از ازدواج سپهر خلسه منتشر نشده است اما او از دختری بنام نیلوفر به عنوان همسرش یاد می کند که فعلا در دوران نامزدی هستند.

ماجرای همکاری امیر تتلو خلسه مستر لوده چه بود؟

فعالیت های هنری سپهر خلسه

آلبوم ها: یادگاری

آهنگ ها: پاکت نامه لاین بازی صلیبی کارای بچگی بتکون منطقی نگو مثل اونام من شیخم

سپهر از صداهای مورد علاقش در رپ به سروش هیچکس، سهراب ام جی و سیجل اشاره می کند و علیرضا جی جی را به عنوان یک بیت نویس نامبر وان یاد می کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی