|

(ویدیو) لایو اینستاگرامی و تماشای مناظره رفیعی و آقامیری؛ برنده کیست؟

پس از دعوت رسمی حجت الاسلام دکتر ناصر رفیعی از سید حسن آقامیری برای مناظره و اعلام آمادگی آقامیری برای این گفت و گو ، بسیاری از مردم و…

لینک کوتاه کپی شد

برای تماشای مناظره لایو اینستاگرامی حسن آقامیری و دکتر رفیعی در یوتویوب اینجا کلیک کنید

حجت الاسلام دکتر رفیعی در پیامی ویدئویی یکی از اینفلوئنسرهای اینستاگرام را به مناظره دعوت کرد و حسن آقامیری نیز در پاسخی به صورت ویدئویی ضمن وارد آوردن اتهاماتی به حجت الاسلام رفیعی، این مناظره را پذیرفت.

برای تماشای مناظره لایو اینستاگرامی حسن آقامیری و دکتر رفیعی در اینستاگرام بدون فیلتر شکن اینجا کلیک کنید

سید حسن آقامیری سال‌هاست که با بیان بعضی مطالب شاذ و غیرقابل استناد از روایات و آیات مخاطبین زیادی را در اینستاگرام به خود جذب کرده است و در روزهایی که کشور درگیر کرونا بود، آقامیری از فرصت استفاده خوبی کرد و با خواننده‌های مسأله‌دار به گفت‌وگو نشست. حالا مسأله اینجاست که شائبه حضور آقامیری و همکاری‌اش با سایت‌های شرط‌بندی مورد بررسی است و با این اوضاع مهمترین نیازش دیده شدن می‌باشد، بنابراین برای جذب مخاطب برای رسیدن به سرمایه بیشتر مهمترین اولویت به حساب می‌آید.

(ویدیو) لایو اینستاگرامی و تماشای مناظره رفیعی و آقامیری؛ برنده کیست؟

آورده گفت‌وگوهای قبلی آقامیری

وگرنه در چارچوب اندیشه‌ای حسن آقامیری خواننده زنی به نام احلام چه آورده دینی برای او دارد، کسی که اسلام، قرآن و اهل بیت به عنوان خط‌کش فکری‌اش به حساب می‌آید، با چه انگیزه‌ای به گفت‌وگو با خواننده‌هایی می‌پردازد که عمدتا در گردونه سایت‌های شرط‌بندی نقش آفرینی می‌کنند. حتی در صورتی که برای دیدن لایوهای آقامیری وقت هم بگذارید، جز سرگرمی خروجی دیگری نمی‌تواند داشته باشد و یکی از مهمترین نتایج این گفت‌وگوها چیزی جز دیده شدن و تاثیرگذاری مجازی برای شهرت نیست تا به اصطلاح مجازی‌ها ایمپرشن دریافت کند. خط فکری و مسیری که حسن آقامیری دنبال می‌کند، ژست گفت‌وگو برای رسیدن به هدف مشخصی است، او شعار آزادی تفکر و آزادی بیان می‌دهد اما فارغ از تمام این حرف‌ها افراد زیادی هستند که در اینستاگرام یا فضاهای دیگر بلاک شده‌اند یا دسترسی آنها به نظرات بسته شده است. (ویدیو) لایو اینستاگرامی و تماشای مناظره رفیعی و آقامیری؛ برنده کیست؟

حسن آقامیری با چندین چهره مسأله‌دار که تبلیغ سایت شرط‌بندی نیز می‌کنند، لایو اینستاگرامی داشت و گفت‌وگوهای‌شان تنها به نفع طرفین برای تبادل فالوور بود

کسی حق سؤال از آقامیری را ندارد

افراد زیادی برای پاسخ به شبهات از ادمین رسانه‌هایش پاسخ خواسته‌اند و سؤالات و استدلالات محکمی را بیان کردند اما چیزی جز مسدود شدن نصیب آنها نشده است، با این وجود مهمترین پیروز این داستان می‌تواند حسن آقامیری باشد تا فالوورهایش را افزایش دهد. گزارش‌های میدانی از هیأتی که او در قم، خیابان چمران منبر می‎رفت، گواه این موضوع است که بارها افرادی از او سؤالاتی پیرامون خداشناسی فلسفی آقامیری کرده‌اند تا مبتنی بر قرآن پاسخ بدهند اما چیزی نصیب آنها نشده است و حتی سؤالات افرادی که با او مخالفت داشته باشند، دیده نمی‌شود و پاسخ‌ها در دایره بسته‌ای است.

دوری و دوستی آقامیری و مخاطبانش

حسن آقامیری داستان آواز دهلی است که شنیدنش از دور خوش است و بیشتر دنبال کننده‌هایش در شبکه مجازی و از دور هستند و گرنه با وجود خلع لباس شدنش جلساتش را برگزار می‌کند و استقبال زیادی از جلسات او نمی‌شود. بنابراین باید به این نکته توجه داشت که آورده اصلی مناظره با آقامیری چه چیزی می‌تواند باشد و رویکرد اصلی را در گفت‌وگو چه چیزی تعیین می‌کند، پس تنها به اتفاقات اطراف فضای مجازی بسنده نباید کرد و نگاهی شناختی داشت. در حالی که مدت‌ها قبل اساتید به نام و مطرح آقامیری را به جلسات خصوصی برای گفت‌وگو دعوت کرده بودند اما در این جلسات حضور نیافت، چرا برای این اعلان عمومی، بلافاصله ساعت دوازده شب پاسخ داد؟

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی