|

تصویری از حسن آقامیری که سوژه فضای مجازی شد +بیوگرافی

لینک کوتاه کپی شد

سیدحسن آقامیری یکی از روحانیون معروف چند سال اخیر بویژه در میان جوانان است و از تمام ظرفیت‌های رسانه‌های موبایلی امروز برای به اشتراک گذاشتن سخنرانی‌هایش استفاده می‌کند. صفحه اینستاگرام او بیش از سه میلیون دنبال‌کننده دارد. منبرهای او معمولا به صورت زنده از صفحه‌اش پخش می‌شوند و کلیپ‌هایی نیز توسط دوستداران او از سخنرانی‌هایش منتشر می‌شوند که معمولا بازدیدکننده‌های قابل توجهی دارند. اما اخیرا تصویری از این روحانی خلع لباس شده دست به دست می‌شود که در شبکه‌های اجتماعی با واکنش‌های متفاوتی روبرو شده است.

حسن آقامیری

بیوگرافی سید حسن آقامیری

آقامیری ۱۷ اسفند ۱۳۵۸ در خانواده‌ای مذهبی در تهران زاده شد. این روحانی بنا به گفتهٔ خودش، به دلیل خاطرهٔ خوبی که در زمان کودکی از هیئت نزدیک محل سکونت خود داشت، و همچنین داشتن پدر روحانی، به هیئت و روحانیت علاقه‌مند شد و به سمت تحصیلات دینی در حوزه گام نهاد. وی سال ۱۳۷۵ وارد حوزه علمیه شد و سخنرانی‌های خود را از سال ۱۳۸۰ آغاز کرد. او از سال ۱۳۸۸ وارد هیئت‌های قم شد و از آن زمان تاکنون در نشست‌های مذهبی در قم سخنرانی می‌نماید.

پیشنهاد می شود: بابک جهانبخش سکته قلبی کرد؛ آخرین وضعیت بابک جهانبخش

خلع لباس شدن سید حسن آقامیری

در سال 97 آقامیری در صفحه اینستاگرامی خود در مورد حکمی که دادگاه ویژه روحانیت برایش صادر کرده، نوشته است: «بعد از ده پانزده سال بردن و آوردن و بازداشت کردن و ریختن تو محل کار و انفردای و…با شکایت دادستان ویژه تهران و به حکم قاضی شعبه دوم کیفری در دادگاه ویژه به ریاست دادستان کل کشور آقای منتظری بالاخره آقایون حکمشون رو صادر کردند: دو سال زندان که البته لطف کردند ۵ سال تعلیقش کردند و خلع لباس دائم؛ خوب موفق باشید».

واکنش معصومه ابتکار به حکم سید حسن آقامیری

معصومه ابتکار معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری نیز در حمایت از آقامیری توییت کرد: «امیدوارم این رای در مرحله تجدیدنظر بشکند. آقای سیدحسن آقامیری زبان جوانان را خوب می‌داند. جلب اعتماد جوانان دهه هفتادی و هشتادی و گفت‌وگو با آنها هنر کمی نیست. خدانگهدارت باشد سید.»

منبع: برترین ها، مردم سالاری آنلاین، ایسنا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی