|

کشته شدن فرمانده سپاه پاسداران صحت دارد؟

ماجرای کشته شدن فرمانده سپاه پاسداران ایران چیست؟ آیا شایعه شهادت دو فرمانده سپاه جمهوری اسلامی ایران در مرز عراق و سوریه صحت دارد؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- آیا شهادت و کشته شدن فرمانده سپاه پاسداران صحت دارد؟ برخی از شبکه های عربی از حمله هوایی و کشته شدن فرمانده سپاه پاسداران ایران خبر دادند. اما فرمانده سپاه به شهادت رسیده کیست؟ و آیا خبر کشته شدن فرمانده سپاه پاسداران صحت دارد؟ در ادامه با ما همراه باشید.

کشته شدن فرمانده سپاه پاسداران صحت دارد؟

همانطور که گفته شد از روز گذشته خبر هایی مبنی بر کشته شدن دو فرمانده سپاه پاسداران منتشر شده است. اما آیا این خبر صحت دارد/ رویترز از حمله هوایی به عراق خبر داد و مدعی شد که که یک فرمانده سپاه پاسداران ایران در مرز عراق و سوریه کشته شده است.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا، رویترز از هویت فرمانده سپاه پاسداران ایران خبری نداده است اما می نویسد وی به همراه سه نفر دیگر در این حملات کشته شده اند. بنابراین گزارش، دو مقام امنیتی عراق جداگانه اعلام کردند که وسیله نقلیه ای که از مرز عراق عبور می کرده پس از ورود به خاک سوریه مورد اصابت قرار گرفته است. مفامات عراقی اطلاعات دقیقی از محل دقیق و هویت این افراد منتشر نکردند. قابل ذکر است که هنوز هیچ رسانه ای خبر شهادت و کشته شدن دو فرمانده سپاه پاسداران ایران را تایید و یا تکذیب نکرده اند.

کشته شدن و شهادت فرمانده سپاه پاسداران

از صبح امروز بسیاری از شبکه های معاند و مخالف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایرانی و برخی از شبکه های عربی و اسرائیلی شایعاتی مبنی بر کشته شدن و به شهادت رساندن چند تن از فرماندهان سپاه پاسدران ایران خبر می دهند. اما خوشبختانه این خبر تا کنون توسط پایگاه های اطلاع رسانی داخلی و توسط سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران تایید نشده است. برخی از شبکه های عراق از شهادت یکی از فرماندهان سپاه پاسداران اسلامی ایران ( مسلم شهدان ) در مرز سوریه و عراق خبر دادند. اما این خبر هنوز از جانب پایگاه های اطلاع رسانی معتبر در داخل ایران تایید نشده است . و امیدواریم که این موضوع تنها شایعه پراکنی شبکه های معاند و مخالف جمهوری اسلامی ایران باشد.

*این خبر در حال به روز رسانی می باشد*

سخنگوی وزارت خارجه در خصوص کشته شدن فرمانده سپاه پاسداران

گزارشی موثق از حمله به سردار سپاه دریافت نکرده‌ ایم

سخنگوی وزارت خارجه در پاسخ به سوالی درباره ادعای مطرح شده مبنی بر حمله پهپادی به یکی از سرداران سپاه پاسداران در مرز عراق و سوریه عنوان کرد: گزارشی از این موضوع نشنیدیم و بیشتر خبرسازی به نظر می ‌آید. باید سخنگوی ستاد کل در این خصوص اظهار نظر کند و هیچ خبری در این خصوص به صورت موثق دریافت نکرده‌ ایم.

پیشنهاد می شود: ماجرای انفجار میدان نفتی امارات چیست؟

کشته شدن فرمانده سپاه پاسداران │ کشته شدن فرمانده سپاه

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی