|

حجت الله نجف پور بازیگر پیشکسوت سینما درگذشت ؛ علت فوت

حجت الله نجف پور بازیگر پیشکسوت سینما درگذشت ؛ علت فوت بازیگر 69 ساله و پیشکسوت چه بود؟ زندگی نامه و بیوگرافی حجت الله نجفی

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز - در این ایام همه گیری ویروس کرونا شاهد از دست دادن مفاخر و مشاهیر زیادی بودیم. پس از درگذشت پرویز پورحسینی به علت ابتلا به ویروس کرونا ، حالا متاسفانه خبر درگذشت و فوت بازیگر پیشکسوت کشور حجت الله نجف پور منتشر شده است. اما حجت الله نجفی که بود؟ در ادامه برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ادامه همراه باشید.

حجت الله نجف پور بازیگر پیشکسوت سینما درگذشت

حجت ‌الله نجف ‌پور هنرمند و بازیگر پیشکسوت رادیو و تلویزیون و سینما در ۶۹ سالگی بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داد. حجت الله نجف پور خویگانی بازیگر تئاتر، تلویزیون، سینما، دوبله، نویسنده، تهیه کننده، گوینده و بازیگر نمایش‌ های رادیویی و تلویزیونی بود که علاوه بر صدای زیبا، قلم روان، قلبی مهربان و روحی والا داشت.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، حجت الله نجف پور در سن ۶۹ سالگی به علت ابتلا به بیماری کرونا بعداز ظهر امروز در بیمارستان الزهرای اصفهان درگذشت. وی از سال ۱۳۶۴ وارد صدا و سیمای مرکز خوزستان شد و در سال ۱۳۷۱ با ادامه فعالیت‌ های خود به مرکز اصفهان آمده و در بخش صدا با نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی بیش از ده ‌ها نمایش رادیویی خوش درخشید.

فعالیت هنری بازیگر 69 ساله ایرانی

مرحوم نجف پور در سیما هم در برنامه‌ های مخاطب پسند و سریال ‌های خاطره انگیز ایفای نقش کرد. از جمله فعالیت ‌های سینمایی حجت اله نجف پور می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بالای شهر پایین شهر
  • روشن ‌تر از خاموشی
  • شیخ بهایی
  • خانه بخت
  • و غیره.

پیشنهاد می شود: ریحانه پارسا در آغوش ترانه سرای شادمهر در ترکیه

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی