|

حراج جمعه سیاه سال 99 کی است؟

حراج جمعه سیاه سال 99 کی است؟ تاریخ برگزاری بلک فرایدی 2020 . اطلاع از جزئیات و تاریخچه برگزاری حراج و تخفیف های باور نکردنی محصولات در…

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- با ورود به ماه آذر و هفته های آخر ماه نوامبر و با نزدیک شدن به کریسمس و سال نوی میلادی بسیار زیاد با واژه حراج جمعه سیاه یا بلک فرایدی یا Black Friday رو به رو می شویم. بسیاری از مردم منتظر فرا رسیدن تاریخ حراج ها و تخفیفات استثنایی در جمعه سیاه هستند. اما جمعه سیاه سال 99 یا Black Friday کی است؟ در ادامه برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

حراج جمعه سیاه سال 99 کی است؟

اگر شما نیز مانند بسیاری از افراد منتظر فرا رسیدن تاریخ و زمان بلک فرایدی یا حراج حمعه سیاه امسال یعنی سال 99 بوده اید، این تاریخ را به خاطر بسپارید. " جمعه 7 آذر 99 " . بلک فرایدی یا جمعه سیاه در تقویم تاریخ مشخص و ثابتی ندارد و در اولین جمعه ‌ی پس از روز شکر گزاری برپا می ‌شود. حراج جمعه در سال جاری در تاریخ ۷ آذر ۱۳۹۹ برگزار خواهد شد.

با این‌ حال، امروزه دیگر بلک فرایدی یک روز نیست و یک رویداد طولانی ‌تر محسوب می ‌شود. بسیاری از فروشگاه ‌های حضوری و آنلاین در روز های منتهی به جمعه سیاه و حتی پس از آن اقدام به عرضه ‌ی محصولات خود با تخفیف ‌های فراوان می‌ کنند. این کار کمک کرده تا از سیل جمعیتِ منتظر برای باز شدن در های فروشگاه‌ ها در اولین ساعات روز جمعه سیاه کاسته شود.

تاریخ برگزاری Black Friday 2020 چه زمانی است؟

همانطور که گفتیم با ورود به ماه آذر بسیاری از افراد منتظر تخفیفات استثنایی بلک فرایدی هستند تا یک دل سیر از برند های معتبر جهان با قیمت های عالی خرید کنند. اما تاریخ دقیق جمعه سیاه یا همان بلک فرایدی 2020 در ایران کی است؟ بلک فرایدی یا جمعه سیاه هر ساله در آخرین روز جمعه ماه نوامبر در آمریکا و سایر کشور ها برگزار می شود. امروز 25 نوامبر سال 2020 مصادف با روز 5 آذر 99 دو روز مانده به جمعه سیاه یا Black Friday 2020 بسیاری از فروشگاه های آنلاین حتی در ایران نیز تبلیغات خود را برای فروش محصولات خود با تخفیفات ویژه و استثنایی آغاز کرده اند.

7 آذر 99 امسال مصادف با 27 نوامبر 2020 روز بلک فرایدی یا جمعه سیاه امسال مشخص شده است و بسیاری از فروشگاه های معتبر جهان و حتی فروشگاه های آنلاین نظیر آمازون و غیره محصولات خود را با تخفیفات ویژه و استثنایی ارائه می دهند. در ایران نیز بسیاری از فروشگاه ها چند سالی است که هم زمان با دیگر کشور ها در آخرین جمعه نوامبر سال میلادی که مصادف با هفته دوم یا اول آذر ماه است، تخفیفات ویژه ای تحت عنوان جمعه سیاه یا فروش ویژه یلدا آغاز می کنند. اما شاید برای شما سوال باشد که بلک فرایدی چیست و فلسفه آن چیست؟ در ادامه برای کسب اطلاعات بیشتر در ادامه همراه باشید.

Black Friday چیست؟

بلک فرایدی یا جمعه سیاه رویدادی سالانه است که پس از روز شکر گزاری ( Thanksgiving ) در آمریکا و سراسر جهان برگزار می ‌شود. بلک فرایدی در سال‌ های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته و شاهد تحولات گسترده ‌ای در فروش و عرضه‌ی کالا بوده است.

بلک فرایدی ( Black Friday ) که به آن حراج جمعه هم گفته می ‌شود، به روز جمعه‌ ی پس از شکرگزاری گفته می‌ شود. بلک فرایدی معمولاً در آخرین جمعه‌ی ماه نوامبر برگزار می‌ شود و شروع فصل خرید های بزرگ در ایام تعطیلات را نوید می‌ دهد. در این روز تقریباً تمام فروشگاه ‌ها در های خود را از ساعات ابتدایی روز جمعه به روی مشتریان باز می ‌کنند تا اجناس خود را با تخفیف‌ های چشم گیر به فروش برسانند. اگر قصد خرید در حراج های جمعه سیاه امسال را دارید برای اطلاع از نحوه خرید در ایران مقاله زیر را به دقت مطالعه کنید.

پیشنهاد می شود: خرید در جمعه سیاه امسال در ایران از سایت آمازون

Black Friday

در این مقاله و در قسمت های قبلی به پاسخ سوال حراج جمعه سیاه سال 99 کی است؟ پرداختیم. اما شاید برای شما سوال باشد که اصلا بلک فرایدی چیست؟ همانطور که گفته شد بلک فرایدی ( Black Friday ) یا همان جمعه سیاه ، آخرین جمعه ماه نوامبر بوده که به عنوان حراج جمعه آمریکا شناخته شده است. اما در حال حاضر این حراجی در تمامی کشور ها برگزار می ‌گردد و مردم می ‌توانند خرید های کریسمس را در این روز انجام دهند. این حراجی بزرگ و شگفت انگیز، مختص تمامی کالا ها بوده و می ‌توانید سود خوبی با خرید در این روز به دست آورید.

گفته می شود تخفیف‌ های جمعه سیاه به اندازه ‌ای چشم گیر است که مردم به فروشگاه ‌ها هجوم آورده و حتی از شب قبل در صف می ‌مانند تا بتوانند به محض باز شدن فروشگاه، کالا های خوب را قبل از تمام شدن خریداری کنند. شاید برای شما جالب باشد که بدانید سالانه چندین مورد خشونت در آمریکا در روز جمعه سیاه گزارش می شود که در آن مردم برای خرید کالای مورد نظر خود و سبقت گرفتن از سایر خریداران دست به خشونت هایی می زنند.

سخن آخر

در این مقاله به پاسخ سوال حراج جمعه سیاه سال 99 کی است؟ پرداختیم . اگر می خواهید تخفیف های ویژه و شگفت انگیز امسال یعنی سال 2020 میلادی را از دست ندهید، تاریخ 7 آذر 99 یا 27 نوامبر 2020 را به خاطر بسپارید. پس فردا یعنی جمعه 7 آذر 99 تاریخ برگزاری بلک فرایدی یا حراج جمعه سیاه می باشد. از این که تا پایان مقاله حراج جمعه سیاه سال 99 کی است؟ با ما همراه بودید، از شما سپاس گزاریم.

[ میانگین: 4.6 /5]

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها