|

ریحانه پارسا با حلقه در انگشت در اینستاگرام؛ ماجرا چیست؟ ازدواج دوباره؟

ریحانه پارسا شاخ اینستاگرام تصویری از حلقه در دست در اینستاگرام منتشر کرد و این شابه را ایجاد کرد که ازدواج کرده یا در رابطه جدید است.

لینک کوتاه کپی شد

ریحانه پارسا همچنان بر اسب حاشیه می تازد. او بعد از این همه حواشی که در یک ماه اخیر داشت به نظر می رسد مجدد به دنبال حاشیه ای جدید است. ریحانه از بامداد سه شنبه (ساعت 2 شب به وقت تهران) تا ساعت 6 صبح چهار پست در اینستاگرام خود گذاشت و حالا شایعه ازدواج ریحانه پارسا هم مطرح است.

پست اول ریحانه پارسا؛ ساعت 2:20 بامداد سه شنبه

پست اول ریحانه تصویری از او در خیابان های ترکیه بود با عنوان این خودشه… به نظر ریحانه پارسا در این پست خواست از شرایط و وضعیت این روزهای خود بگوید. ریحانه پارسا این پست را ساعت 2 بامداد سه شنبه به وقت تهران بارگذاری کرد.

ریحانه پارسا با حلقه در انگشت در اینستاگرام؛ ماجرا چیست؟ ازدواج دوباره؟

پست دوم ریحانه پارسا؛ ساعت 4 بامداد سه شنبه

هنوز دو ساعت از پست اول ریحانه نگذشته بود که او مجدد پستس جدید فرستاد. اینبار تصویری از ریحانه پارسا با لبخندی بر لب. ریحانه در کپشن پست جدید خود خطاب به یک مرد جوان نوشت: "گفتی بخند خندیدم دلم برات خیلی تنگ شده" همان طور که در تصویر مشخص است ریحانه این جملات را خطاب به یک مرد جوان می گوید.

ریحانه پارسا با حلقه در انگشت در اینستاگرام؛ ماجرا چیست؟ ازدواج دوباره؟

پست سوم ریحانه پارسا؛ ساعت 5 بامداد سه شنبه

سومین پست اینستاگرامی ریحانه پارسا داستانش کمی متفاوت بود و به نظر مخاطب ریحانه در این پست پویان مختاری است و ریحانه پارسا نسبت به حواشی و تصاویری که پویان از ریحانه پارسا در سفر دو نفره شان منتشر کرده گله کرده است.

کسی که قصد سفر دارد ایینه نمیخرد ! این نامرد بی همه چیز،که همه را نشان میدهد ان روز که گفتم به ایینه خیره شوچشمانت تاب نیاورد

ان آیینه تا تورا دید،فهمید میروی

میدانستم تو میروی و باز عاشقت شدم

حالا من خیره ام به هر آنچه از سوی

این سقف سرد پر از ابر ببارد

خیره شو به روبه رو باز…

((خدا بزرگه ))

تنهایی های من هم فدای سرت تو بخندی کافیه!

«نامه ۱۲۱»

ریحانه پارسا با حلقه در انگشت در اینستاگرام؛ ماجرا چیست؟ ازدواج دوباره؟

شلیک آخر ریحانه پارسا؛ ساعت 6 بامداد و ریحانه حلقه به دست!

بعد از سومین پست ریحانه و تغییر فازش به نظر می رسید که ماجراجویی بامدادی ریحانه پارسا تمام شده و او به خواب رفته اما در کمتر از یک ساعت ریحانه پستی جدید با حلقه در دست منتشر کرد و نوشت: " آسوده شب را به ماه میسپارم….خدا بیدار و مراقب من میباشد….با خورشید ،صبح هنگام باز عهد خواهم بست: ((من در مسیر حق ،حقیقت و آگاهی قدم برمیدارم))"

ریحانه پارسا با حلقه در انگشت در اینستاگرام؛ ماجرا چیست؟ ازدواج دوباره؟

چرا ریحانه حلقه در دست راست کرد؟

کسانی که تصویر حلقه ریحانه پارسا را دیدند احتمالا این پرسش در ذهنشان ایجاد شده که چرا ریحانه پارسا حلقه را در انگشت چهارم دست راست خود کرده؟ ما هم مثل شما هنوز پاسخی برای این پرسش نداریم اما دو فرضیه وجود دارد: اول اینکه در بسیاری از کشورها انداختن حلقه در دست راست هم مرسوم است و شاید در ترکیه هم حلقه در دست راست مرسوم باشد.

دلیل دوم آنکه احتمالا ریحانه پارسا که به گفته خودش به دنبال ساختار شکنی است و حتی عنوان صفحه اینستاگرام خوش را ریحانه پارسا ( rehaneparsaj ) جدید گذاشته در مقوله نامزدی و رابطه هم به دنبال جرکت های جدید است.

پیشنهاد می شود: ریحانه پارسا فیلم برهنه گذاشت اینستاگرام ترکید؛ فالوورش میلیونی شد!

سخن آخر

به هر روی هر چه هست به نظر می رسد ریحانه پارسا بازیگر دیروز و شاخ اینستاگرام امروز همچنان به دنبال حاشیه است و حاتی ممکن است تمام فعالیت های شبانه ریحانه فقط برای جلب توجه و جذب فالوور بیشتر باشد کاری که حداقل ریحانه در این چند ماه اخیر در انجامش موفق بوده است.

[ میانگین: 3.3 /5]

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی