|

واکنش عجیب امیر تتلو به کپی مهراد جم؛ من الگو هستم!

آهنگ کاپوچینو مهراد جم منتشر شد و همه از کپی برداری مهراد از ملودی های امیر تتلو تعجب کردند اما در این بین واکنش خود امیر تتلو چه بود؟

لینک کوتاه کپی شد

آهنگ کاپوچینو مهراد جم جمعه 30 آبان منتشر شد. کاپوچینو اولین فعالیت جدی هنری مهراد جم بعد از مهاجرت به ترکیه است. مهراد پیشتر که پیشتر در ایران فعالیت می کرد جزو خوانندگان مطرح و درجه یک به حساب نمی آمد و شاید خیلی ها اصلا اسمش را هم نشنیده بودند اما بعد از مهاجرت به ترکیه و رابطه با دنیا جهانبخت چهره پرحاشیه اینستاگرام به یکباره سوژه اول رسانه ها و شبکه های اجتماعی شد.

پشنهاد می شود: ادعای عجیب مهراد جم؛ "امیر تتلو یکی از آهنگ هاش رو از من کپی کرده"

کاپوچینو مهراد هم از حاشیه در امان نماند و سوای نقد هنری اثر که آیا کار قابل دفاعی است یا خیر کپی برداری واضح مهراد از ملودی ها و آهنگ های امیر تتلو توجه ها را به خود جلب کرد.

ترانه جدید مهراد جم و کپی از آثار تتلو

واکنش امیر تتلو به کپی کاری مهراد جم

بعد از انتشار ترانه جدید مهراد جم امیر تتلو در کانال تلگرام خود نسبت به این مسئله واکنش نشان داد و نوشت: این که یکی ملودی مارو استفاده کرده و اسم نبرده چیز قشنگی نیست اما اینکه شما (طرفداران تتلو) ازش بد می گید هم چیز قشنگی نیست! جواب بی معرفتی رو با بی معرفتی نمیدن. از نظر من این که یکی ازمون ایده می گیره یا کپی می کنه اتفاق بدی نیست. اصلا من خوشحال می شم وقتی می بینم جوونا از ما الگو می گیرن و شما هم باید خوشحال باشید.

پیشنهاد می شود: دانلود آهنگ مهراد جم کاپوچینو؛ عقبگرد مهراد با کاپوچینو

فیت مهراد جم و امیر تتلو؛ شاید در آینده نزدیک

چند روز قبل از انتشار آهنگ کاپوچینو مهراد جم و دنیا جهانبخت با امین فردین لایو داشتند و فردین از دنیا در باره احتمال فیت مهراد و تتلو پرسید و باتوجه به رابطه قبلی دنیا با تتلو همه منتظر واکنش تند دنیا بودند اما جهانبخت گفت که در کارهای مهراد دخالت نمی کند در عین حال مهراد هم این احتمال را رد نکرد.

پیشنهاد می شود: دانلود آهنگ جدید گرشا رضایی ؛ شرم

[ میانگین: 3.5 /5]

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی