|

ادعای عجیب مهراد جم؛ “امیر تتلو یکی از آهنگ هاش رو از من کپی کرده”

بعد از حواشی کپی برداری کاپوچینو مهراد جم از تتلو حالا مهراد در لایو اینستاگرامی خود مدعی شد که ابتدا امیر تتلو از او کپی کرده است.

لینک کوتاه کپی شد
1

مهراد جم و دنیا دنیا جهانبخت در لایو اینستاگرامی با امین فردین در خصوص آهنگ کاپوچینو و حواشی که ایجاد شده و ماجرای کپی برداری از امیر تتلو واکنش نشان داد و ضمن تکذیب این موضوع گفت امیر تتو پیشتر از آهنگ داره بارون میزنه نم نم او کپی برداری کرده است.

بخش هایی از لایو اینستاگرامی مهراد و دنیا با امین فردین

ماجرای کپی کاری مهراد جم از تتلو چیست؟

مهراد پیشتر که پیشتر در ایران فعالیت می کرد جزو خوانندگان مطرح و درجه یک به حساب نمی آمد و شاید خیلی ها اصلا اسمش را هم نشنیده بودند اما بعد از مهاجرت به ترکیه و رابطه با دنیا جهانبخت چهره پرحاشیه اینستاگرام به یکباره سوژه اول رسانه ها و شبکه های اجتماعی شد.

کاپوچینو مهراد هم از حاشیه در امان نماند و سوای نقد هنری اثر که آیا کار قابل دفاعی است یا خیر کپی برداری واضح مهراد از ملودی ها و آهنگ های امیر تتلو توجه ها را به خود جلب کرد.

پیشنهاد می شود: دانلود آهنگ کاپوچینو مهراد؛ احتمال فیت مهراد با تتلو

واکنش امیر تتلو به کپی کاری مهراد جم

بعد از انتشار ترانه جدید مهراد جم امیر تتلو در کانال تلگرام خود نسبت به این مسئله واکنش نشان داد و نوشت: این که یکی ملودی مارو استفاده کرده و اسم نبرده چیز قشنگی نیست اما اینکه شما (طرفداران تتلو) ازش بد می گید هم چیز قشنگی نیست! جواب بی معرفتی رو با بی معرفتی نمیدن. از نظر من این که یکی ازمون ایده می گیره یا کپی می کنه اتفاق بدی نیست. اصلا من خوشحال می شم وقتی می بینم جوونا از ما الگو می گیرن و شما هم باید خوشحال باشید.

البته در این بین نباید از این موضوع هم قافل بود که مهراد و تتلو هر دو در ترکیه حضور دارند و از طرفی تیم آهنگساز معدودی در ترکیه برای خوانندگان ایرانی کار م کنند و شاید این تشابه به علت تیم آهنگساز مشترک دو خواننده باشد.

مهراد نه فقط از تتلو بلکه از خواننده نروژی هم کپی کرده!

این فقط طرفداران تتلو نیستند که معتقدند مهراد از امیر تتلو کپی کرده بلکه در فضای مجازی کاربران زیادی با انتشار موزیک ویدیویی از آلن واکر خواننده سرشناس اروپایی معتقدند که مهراد در کاپوچینو از ملودی این خواننده هم کپی برداری کرده است.

پیشنهاد می شود: آلن واکر خواننده نروژی که مهراد از او کپی کرده کست؟

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • دنیاتتتت ارسالی در

    آفرین تا آخرش بام بمون مهرادمم از طرف دنیات جهان بخت

  • ناشناس ارسالی در

    مهراد خیلی تقلب کار دنیا جهانبخت همش به او کمک میکنه در تقلب🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🖕

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی