|

فالوور ریحانه پارسا با عریان شدن یک میلیونی شد!

ریحانه پارسا خانم خبر ساز اینستاگرام فالوور هایش در کمتر از سه ماه به یک میلیون رسید! ریحانه پارسا تعداد افزایش فالوورش از زمان ازدواج و…

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز/ ریحانه پارسا بازیگر پر حاشیه اینستاگرام امروز صبح تعداد فالوور های اینستاگرامش در کمتر از 3 ماه به یک میلیون رسید. اینستاگرام ریحانه پارس مرز 1 میلیون فالوور را رد کرد، افزایش 700هزارتایی در کمتر از سه ماه!

ریحانه پارسا از زمان پخش سریال «پدر» حاشیه ساز شد و این حواشی با انتشار عکس‌هایی از او در صفحه شخصی اش شدت گرفت. اعلام خبر ازدواج او با مهدی کوشکی در روز‌های اول قرنطینه سراسری برای ویروس کرونا او را بار دیگر در صدر حواشی قرار داد.

عده‌ای معتقد بودند که عکس‌هایی که این دو بازیگر از خود منتشر می‌کنند و گا‌ها اظهار نظر‌های جنجالی شان تنها برای قرار گرفتن در صدر حواشی و جذب فالور است. با این تفاسیر تغییر نام صفحه اول پارسا مهر تایید بر این فرضیه است.

فالوور ریحانه پارسا با عریان شدن یک میلیونی شد!

تمامی حواشی های داغ روز را از سایت شایانیوز دنبال کنید.

فالوور ریحانه پارسا با عریان شدن یک میلیونی شد!

طلاق زوج جنجالی باعث شد تا شاهد افزایش چشمگیر فالوورهای ریحانه پارسا و مهدی کوشکی در فضای مجازی و به طور ویژه اینستاگرام باشیم. افزایش فالوور باورنکردنی ریحانه پارسا و مهدی کوشکی پس از طلاق سوژه تازه کاربران فضای مجازی از این زوج پرحاشیه است. طلاق ریحانه پارسا از مهدی کوشکی عنوان خبری جنجالی است که در یکی دو روز اخیر حسابی وایرال شد.

فالوور ریحانه پارسا با عریان شدن یک میلیونی شد!

زندگی

ریحانه پارسا ۴ اسفند ۱۳۷۷ در تهران متولد شد . در رشتهٔ نمایش از هنرستان دیپلم گرفت. در ۲۱ سالگی با مهدی کوشکی هم‌خانه شد و کمتر از یک سال بعد از او جدا شد.

ماجرای عکس های متفاوت ریحانه پارسا لیلای سریال پدر

ریحانه پارسا بازیگر جوان و تازه کاری که با نقش لیلا در سریال پدر به اهالی دنیای هنر معرفی شد در روزهای گذشته عکس های متفاوتی را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و با واکنش های زیادی روبرو شد. انتشار عکس هایی متفاوت از لیلای سریال پدر با واکنش کاربران فضای مجازی همراه بود و خانم بازیگر جوان را وادار به واکنش کرد.

توضیح جالب ریحانه پارسا درباره تیپ متفاوتش

ریحانه پارسا بازیگری که توسط بهرنگ توفیقی و حامد عنقا به دنیای تلویزیون معرفی شد با انتشار پستی در اینستاگرامش درباره شباهت به لیلای سریال پدر و عکس های متفاوتی که در روزهای گذشته منتشر کرده بود توضیح داد.

فیلم‌شناسی

سینما

سال نام کارگردان نقش
۱۳۹۹ رقصنده بهمن گودرزی
گشت ارشاد ۳ سعید سهیلی
کوسه علی عطشانی صنم
۱۳۹۸ خوب، بد، جلف ۲: ارتش سری پیمان قاسم‌خانی آناهیتا

تلویزیون

سال نام کارگردان نقش شبکه
۱۳۹۷ پدر بهرنگ توفیقی لیلا شبکه دو

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی