|

(ویدیو) محمدرضا گلزار وسط دعوای پویان مختاری با ریحانه پارسا و افشانی!

محمدرضا گلزار چهره محوب سینما این روزها اسمش ابزاری برای جلب توجه شاخ های اینستاگرام تبدیل شده ست و پویان مختاری و ریحانه پارسا، افشانی و…

لینک کوتاه کپی شد

محسن افشانی در لایو مشترک خود با ریحانه پارسا شخصی با صدای جعلی محمدرضا گلزار را اجیر کرده بود تا بیشتر دیده شود.

پویان مختاری در لایو با امین فردین رابطه اش را با ریحانه پارسا لو داد، وی در لایو عکس ریحانه پارسا را در حال بنزین زدن برای ماشین پویان مختاری لو داد. در این ویدیو حاشیه های زیادی مطرح شده و دست محسن افشانی به خاطر سو استفاده از محمد رضا گلزار رو شد.
مختاری در توضیح ماجرا گفت: ریحانه پارسا و محسن افشانی از مدت ها قبل با هم قرار لایو مشترک گذاشته بودند و قرار بود مثلا ریحانه پارسا درباره حواشی که در ترکیه برای او ایجاد شده توضیحاتی بدهد. این دو گویا در پشت پرده باهم قرار می گذارند که شخصی که صدای محمدرضا گلزار را تقلید می کند را در حین لایو بالا بیاورند او درباره سفر ریحانه پارسا به ترکیه وصحبت کند. در ویدیویی زیر قسمت های از صدای این فرد را می شنویم که ادای محمدرضا گزار را درمیآورد و ریحانه پارسا به کحسن افشانی می گوید بگو بم صدایش را کم تر کند.

استوری افشاگرانه پویان مختاری

پویان مختاری بعد از لایو با امین فردین با انتشار استوری در صفحه اینستاگرام خود باز هم به محسن افشانی و ریحانه پارسا حمله کرد در ادامه این استوری ها را مشاهده می کنید.

(ویدیو) محمدرضا گلزار وسط دعوای پویان مختاری با ریحانه پارسا و افشانی!

(ویدیو) محمدرضا گلزار وسط دعوای پویان مختاری با ریحانه پارسا و افشانی!

(ویدیو) محمدرضا گلزار وسط دعوای پویان مختاری با ریحانه پارسا و افشانی!

ریحانه پارسا به شوهر سابقش هم رحم نکرد

پویان مختاری که ابتدا از رابطه او با ریحانه پارسا می گفتند و حتی شایعه شده بود پویان از همسرش نیلی به خاطر ریحانه پارسا جدا شده است حالا هر روز علیه ریحانه پارسا در صفحه اینستاگرام خود مطلب منتشر می کند. صبح امروز در استوری تازه ای نوشت: ریحانه پارسا به آبروی شوهرش سابقش هم رحم نکرد خیلی راحت گفت من شناسنامه ام سفیده. اون نده خدا هنوز تو ایرانه و همین حرفها خانم براش دردساز میشه احتمال داره مهدی کوشکی رو ممنوع الفعالیت کنند.

(ویدیو) محمدرضا گلزار وسط دعوای پویان مختاری با ریحانه پارسا و افشانی!

پیشنهاد می شود: (ویدو) پویان مختاری عکس جنجالی ریحانه پارسا را منتشر کرد!

علاقه قماربازان ساکن ترکیه به محمدرضا گلزار

این روزها اسم محمدرضا گلزار بازیگر خوب سینما در لایوها و پست های چهره های اینستاگرامی ساکن ترکیه زیاد شنیده می شود و پیش از افشاگری پویان مختاری از پاپوش ریحانه و محسن افشان دنیا جهانبخت در لایو با امین فردین مدعی شده با فردی به نام "م.گ" در رابطه است و حتی این فرد به او پیشنهاد ازدواج هم داده است که دنیا این پیشنهاد را رد کرد. البته امین فردین خرنگار و چهره معلوم الحال اینستاگرام هم از این فرصت استفاده کرد عنوان کرد "م.گ" محمدرضا گلزار بازیگر مشهور سینما است.

پر واضح است که این ادعا کاملا دروغ است و تیم قمارباز ساکن ترکیه با مطرح کردن نام هایی این چنینی درصدد دیده شدن بیشتر و جذب فالوئر هستند و متاسفانه جوانان و نوجوانان کشورمان هر روز گول زندگی توخال این افراد را می خورند و به امید پول دار شدن یک شبه وارد سایت های شرط بندی این افراد می شوند و نه تنها خود چیزی به دست نم آورند بلکه هر جیب این افراد بی هویت را پرتر می کنند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی