|

هواشناسی ایران چهارشنبه ۹۹/۸/۲۸؛ پیش بینی شدیدترین بارش قرن صحت دارد؟

سازمان هواشناسی کشور با اشاره به تداوم بارش برف و باران تا روز جمعه آینده در اکثر مناطق کشور از ورود سامانه بارشی جدید خبر داد. همچنین پیش…

لینک کوتاه کپی شد

بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی طی 24 ساعت آینده برای استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، گیلان بارش باران، برای جنوب خوزستان، شمال بوشهر و غرب فارس بارش‌های پراکنده همراه با رعدوبرق پیش‌بینی شده است.

چهارشنبه باران در سواحل دریای خزر، اردبیل، شمال آذربایجان شرقی، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی و برای جنوب کرمان، شمال هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان ابرناکی همراه با بارش خفیف باران با احتمال رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی پنجشنبه هفته جاری در شمال آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان رگبار باران و برای شرق مازندران و ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده پیش‌بینی شده است.

روز جمعه با ورود سامانه بارشی جدید به کشور برای غرب، شمال غرب و ارتفاعات و دامنه‌های البرز مرکزی بارندگی پیش‌بینی شده است و در ارتفاعات بارش‌ها به‌صورت برف خواهد بود.

نخستین برف پاییزی در تهران

نخستین برف پاییزی تهران سه شنبه 27 آبان ماه بارید البته این بارش ها بسیار کم و فقط در مناطق شمالی تهران بود. پش بینی می شود ان بارش ها برای روزهای آینده و تا پایان هفته در مناطق شمالی پایتخت ادامه داشته باشد.

تصاویری از نخستین برف پاییزی تهران

پیش‌بینی شدیدترین بارندگی قرن صحت دارد؟

سازمان هواشناسی کشور طی اطلاعیه‌‌‌ای، انتشار اطلاعیه ۴۰۲ با مضمون شدیدترین بارندگی قرن را تکذیب کرد.

بر این اساس روابط عمومی سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد، به اطلاع هموطنان گرامی می‌رساند، هیچ‌گونه اطلاعیه‌ای با عنوان «اطلاعیه ۴۰۲» با مضمون شدیدترین بارندگی قرن توسط سازمان هواشناسی کشور صادر نشده و هرگونه تغییرات جوی تنها از طریق تارنمای سازمان هواشناسی IRIMO.IR و پیامک‌های ارسالی از شماره‌های معتبر سازمان هواشناسی کشور، رسانه ملی و خبرگزاری‌های معتبر اعلام خواهد شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی