|

قیمت خودرو امروز دوشنبه 26 آبان 99

قیمت خودرو امروز دوشنبه 26 آبان 99 . لیست قیمت انواع خودرو و ماشین های ایران خودرو ، بهمن خودرو و سایپا امروز بیست و ششم آبان 99 .

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همانطور که می دانید خودرو ها امروزه یکی از انواع محبوب تکنولوژی محسوب می شوند. علی رغم افزایش شاخص آلودگی هوا و آسیب های زیست محیطی ، همچنان بسیاری از افراد علاقه دارند تا خودروی شخصی خود را داشته باشند. در کشور ما نیز بسیاری از شرکت ها همچون ایران خودرو، سایپا، مدیران خودرو و غیره اقدام به تولید و یا مونتاژ انواع خودرو ها می کنند. در این مقاله برای آشنایی با قیمت روز انواع خودرو ( ایران خودرو ، سایپا ، مدیران خودرو و بهمن خودرو ) در امروز دوشنبه 26 آبان 99 با ما همراه باشید.

بر اساس مشاهدات میدانی می توان اذعان داشت که افزایش قیمت خودرو در بازار ایران علی رغم اجرای طرح های پیش فروش خودرو به منظور کنترل قیمت در بازار همچنان ادامه دارد. و طرح‌ های پیش فروش خودرو ساز ‌های بزرگ تاثیری در توقف قیمت خودرو نداشته است. با توجه به این قانون که خودرو سازان می ‌توانند هر سه ماه قیمت خودرو را افزایش دهند باید منتظر ماند تا قیمت خودرو ‌ها روز به روز بالاتر روند. قیمت روز خودرو‌ های سایپا و ایران خودرو امروز دوشنبه 26 آبان 99 را در زیر مشاهده کنید.

قیمت روز ایران خودرو امروز دوشنبه 26 آبان 99

نام خودرو قیمت بازار به تومان
پژو ۲۰۶ تیپ ۲ 211,000,000
رانا ۹۹ ۲۱5,۵۰۰,۰۰۰
رانا پلاس ۲۸۲,۵۰۰,۰۰۰
رانا lx ۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۶ تیپ ۵ 282,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۶ صندوقدار ۲۷4,۰۰۰,۰۰۰
پژو پارس سال ۲29,۰۰۰,۰۰۰
پژو پارس دوگانه 267,۰۰۰,۰۰۰
پژو پارس اتومات 394,۰۰۰,۰۰۰
پژو پارس تیوفایو ۲۸۴,۰۰۰,۰۰۰
پژو پارس LX 275,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۴۰۵ GLX ۲۰0,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۴۰۵ SLX 210,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۴۰۵ دوگانه 207,۰۰۰,۰۰۰
هایما s۷ توربو 780,۰۰۰,۰۰۰
هایما S۵ توربو 660,۰۰۰,۰۰۰
وانت آریسان 145,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ دنده ای 318,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتومات 470,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ صندوقدار 463,۰۰۰,۰۰۰
سمند lx 200,۰۰۰,۰۰۰
سمند ef۷ 200,۰۰۰,۰۰۰
سمند ef۷ دوگانه 260,۰۰۰,۰۰۰
سمند سورن elx ۲۵4,۰۰۰,۰۰۰
دنا معمولی با رینگ ۲۹0,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک ۵۲۵,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس 345,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس توربو 415,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۰۸ ۱,070,۰۰۰,۰۰۰
اچ سی کراس با رینگ ۴15,۰۰۰,۰۰۰
رنو تندر e۲ 357,۰۰۰,۰۰۰
رنو تندر اتومات 490,۰۰۰,۰۰۰
سوزوکی گراندویتارا 1,180,۰۰۰,۰۰۰

قیمت روز خودرو های سایپا امروز دوشنبه 26 آبان 99

نام خودرو قیمت بازار به تومان
چانگان 528,۰۰۰,۰۰۰
ساینا 147,۰۰۰,۰۰۰
ساینا ex دنده ای ۱۵۳,۰۰۰,۰۰۰
نیسان دوگانه ساده رادیال ۲۴۷,۵۰۰,۰۰۰
وانت نیسان تک سوز 237,۰۰۰,۰۰۰
نیسان تک ساده ۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
وانت زامیاد آپشنال 250,۰۰۰,۰۰۰
وانت نیسان دیزلی 272,۰۰۰,۰۰۰
سراتو ۲.۰ اتومات 890,۰۰۰,۰۰۰
پارس تندر ۳۹0,۰۰۰,۰۰۰
ساندرو اتومات ۵30,۰۰۰,۰۰۰
ساندرو استپ وی ۵70,۰۰۰,۰۰۰
پراید ۱۱۱ ۱27,۰۰۰,۰۰۰
پراید ۱۳۲ 113,۰۰۰,۰۰۰
پراید ۱۳۱ 112,۰۰۰,۰۰۰
پراید ۱۵۱ 115,۰۰۰,۰۰۰
تیبا ۱ با رینگ فولادی 128,۰۰۰,۰۰۰
آریو اتوماتیک ۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
تیبا ۲ با رینگ 146,۰۰۰,۰۰۰
تیبا ۲ پلاس ۱۵4,۰۰۰,۰۰۰
تیبا صندوق آپشنال ۱۴2,۰۰۰,۰۰۰
کوئیک دنده ای ۱۵5,۰۰۰,۰۰۰
کوئیک R دنده ای ۱۶3,۰۰۰,۰۰۰

پیشنهاد می شود: پیش بینی بورس امروز یکشنبه 25 آبان 99

قیمت خودرو های بهمن خودرو امروز دوشنبه 26 آبان 99

نام خودرو قیمت بازار به تومان
مزدا ۳ ۱,۰40,۰۰۰,۰۰۰
وانت کارا تک کابین ۲۱۷,۰۰۰,۰۰۰
وانت کاپرا 595,۰۰۰,۰۰۰
وانت کارا دو کابین ۲۲۷,۰۰۰,۰۰۰
جک اس ۵ اتومات ۷۵5,۰۰۰,۰۰۰
جک j۴ اتومات 410,۰۰۰,۰۰۰
هاوال h۲ 770,۰۰۰,۰۰۰
جک اس ۳ اتومات ۵45,۰۰۰,۰۰۰
بسترن b۳۰ ۵2۰,۰۰۰,۰۰۰

قیمت پراید امروز دوشنبه 26 آبان 99

همانطور که می دانید پراید یکی از انواع محبوب خودرو های ایرانی محسوب می شود. علی رغم اینکه این خودرو دیگر تولید نمی شود اما همچنان طرفدار زیاد دارند و مردم به دنبال اطلاع از قیمت روز خودروی پراید هستند. برای اطلاع از قیمت انواع خودروی پراید در بازار امروز دوشنبه 26 آبان 99 با ما همراه باشید.

قیمت پراید امروز

پراید ۱۱۱ 127,۰۰۰,۰۰۰
پراید ۱۳۲ 113,۰۰۰,۰۰۰
پراید ۱۳۱ 112,۰۰۰,۰۰۰
پراید ۱۵۱ 115,۰۰۰,۰۰۰

قیمت پژو امروز دوشنبه 26 آبان 99

همانطور که مستحضر هستید پژو نیز همچون پراید از خودرو های محبوب می باشد که در انواع مدل های مختلفی تولید و در بازار خودرو موجود می باشد. با توجه به محبوبیت بالای این خودرو تصمیم گرفتیم تا به صورت مجزا به بررسی قیمت پژو امروز دوشنبه 26 آبان 99 نیز بپردازیم.

پیشنهاد می شود: قیمت لپ تاپ ایسوس شنبه ۲۴ آبان ۹۹

قیمت پژو امروز

پژو ۲۰۶ تیپ ۵ 282,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۶ صندوقدار 274,۰۰۰,۰۰۰
پژو پارس سال 229,۰۰۰,۰۰۰
پژو پارس دوگانه 267,۰۰۰,۰۰۰
پژو پارس اتومات 394,۰۰۰,۰۰۰
پژو پارس LX 275,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۴۰۵ GLX 200,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۴۰۵ SLX 210,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۴۰۵ دوگانه 207,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۶ تیپ ۲ 211,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ دنده ای 318,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتومات 470,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ صندوقدار 463,۰۰۰,۰۰۰

ریزش قیمت خودرو در بازار

نایب رییس اتحادیه نمایشگاه‌ داران خودروی پایتخت گفت: اگر دلار تا مرز ۱۸ تا ۲۰ هزار تومان ریزش کند، قیمت کاذب خودرو های خارجی دست ‌کم تا ۴۰ درصد فرو خواهد ریخت. به گزارش ایرنا نعمت ‌الله کاشانی روز گذشته گفته قیمت ‌ها این روزها در بازار خودرو به ویژه خودرو های خارجی، حبابی و غیر واقعی شده و افراد به دلخواه خود قیمت می ‌دهند.

وی، به کاهش قیمت ‌ها از ابتدای هفته جاری اشاره کرد و گفت: ریزش ۱۰ تا ۱۵ میلیونی قیمت خودرو های داخلی، افت تا ۵۰ میلیون تومانی خودرو های مونتاژی و کاهش بیش از ۲۰۰ میلیون تومانی قیمت خودرو های خارجی که از ابتدای هفته جاری آغاز شده بود، در روز های پایانی هفته با شدت بیشتر ادامه یافت.

کاشانی خاطر نشان ‌کرد: کاهش ‌ها متناسب با فرور یختن قیمت دلار اتفاق افتاد، به‌ طوری که در اواخر هفته هیچ فروشنده ‌ای حتی حاضر به اعلام قیمت نبود. وی تاکید کرد: ‌در چنین فضایی، به خریداران هم توصیه می‌شود خرید خود را به تعویق بیاندازند، هرچند حدود سه ماه است که در عمل بازار قفل بوده و در رکود کامل است.

پیشنهاد می شود: گزارش بورس شنبه ۲۴ آبان ۹۹

با کاهش بیشتر نرخ ارز که کارشناسان اقتصادی معتقدند تا حدود ۱۸ تا ۲۰ هزار تومان اتفاق خواهد افتاد، شاهد تخلیه حباب قیمت ‌ها در بازار خودرو خواهیم بود. نایب رییس اتحادیه نمایشگاه ‌داران خودرو پایتخت گفت: مادامی که نرخ دلار روند کاهشی داشته باشد، قیمت اتومبیل نیز کاهش خواهد یافت. اما حالا با پایان یافتن انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و برگزیده شدن جو بایدن می بایست منتظر نوسانات و تغییرات قیمت ها در بازار ارز پس از مشخص شدن رئیس جمهور ۴ سال آینده آمریکا باشیم. زیرا قیمت ارز تاثیر مهمی بر قیمت خودرو در بازار دارد.

ریزش ۱۰ تا ۱۰۰ میلیونی انواع خودرو

در این مقاله به بررسی قیمت خودرو امروز دوشنبه 26 آبان 99 پرداختیم. اما در روز های گذشته اخباری مبنی بر کاهش و ریزش شدید قیمت خودرو منتشر شده است. در این باره نعمت ‌الله کاشانی افزود: بازار فعلی برای افرادی که به قصد کسب سود به خرید خودرو دست زده بودند، به هیچ عنوان جالب نیست و باید منتظر ضرر باشند. در هفته ‌های گذشته برخی کارشناسان خودرو با بیان اینکه بازار شرایط طبیعی ندارد، پیش ‌بینی ‌کردند که در هفته ‌های آینده با ریزش شدید قیمت خودرو ها مواجه خواهیم شد.

همچنین علیرضا رزم‌ حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت قبلا اعلام کرده بود که: کارگروه مشترکی بین وزارت صنعت، معدن و تجارت و کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی برای بررسی موضوعات مهمی همچون خودرو تشکیل شده و به زودی طرح مشترکی برای ساماندهی بازار خودرو ارائه خواهد شد. با توجه به اهداف تعیین شده در طرح مشترک دولت و مجلس برای ساماندهی تولید و بازار خودرو، جای امیدواری است که وضعیت بازار خودرو بهبود یابد و از این وضعیت نابسامان موجود عبور کند.

قیمت کارخانه خودرو سازان پایین می آید؟

به گزارش دنیای اقتصاد، این روزها و بعد از کاهش چند میلیونی قیمت خودرو در بازار سوال مهمی که در اذهان عمومی شکل گرفته، سرنوشت قیمت رسمی (کارخانه‌ ای خودرو ها) با توجه به ریزش نرخ ارز است. خودرو سازان هر گاه نرخ ارز صعود کرده (به ‌ویژه طی دو سال و نیم گذشته و به ‌طور ویژه ‌تر طی امسال)، خواستار افزایش قیمت محصولات ‌شان به دلیل رشد هزینه ‌های تولید شده ‌اند. حالا که نرخ ارز نزولی شده، توقع شهروندان ایرانی این است که قیمت رسمی خودرو های داخلی پایین بیاید.

اما آیا این اتفاق رخ خواهد داد؟ تجربه نشان ‌داده که معمولا چنین نمی ‌شود و خودرو سازان تن به کاهش قیمت محصولات خود در دوران کاهش نرخ ارز نمی ‌دهند. وقتی توافق هسته ‌ای و برجام امضا شد، ایرانی ‌ها انتظار داشتند با توجه به رشد تولید و بهبود شرایط اقتصادی کشور، قیمت کارخانه ‌ای خودرو ها پایین بیاید، اما این اتفاق رخ نداد.

اینکه چرا نمی ‌توان چندان به کاهش قیمت رسمی خودرو ها حتی در صورت احیای برجام دلخوش بود، یک دلیل عمده دارد. خودرو سازان مدعی‌ اند به واسطه سیاست نرخ‌ گذاری دستوری، همواره در این سال‌ ها زیان دیده و قیمت در نظر گرفته شده برای محصولات‌ شان (‌از سوی نهاد های دولتی یا شورای ‌رقابت) کمتر از هزینه تولید بوده است. با این ادعا، احتمالا پاسخ آنها به کاهش قیمت محصولات با توجه نزولی ‌شدن نرخ ارز، این است که باید زیان ‌های قبلی خود را جبران کنند.

در واقع ادعای خودروسازان این است که قیمت محصولات آنها در دوران ارز ۳۰ هزار تومانی، متناسب با این نرخ و همچنین تورم نبوده، بنابراین اصل کاهش ماجرای قیمت منتفی است. آنها با وجود آنکه طی امسال سه‌ بار مجوز افزایش قیمت دریافت کرده ‌اند، هنوز هم می‌ گویند در زیان قرار دارند و از همین ‌رو به ‌نظر می‌ رسد از همین حالا اثرات کاهش نرخ ارز بر قیمت محصولات خود را به نوعی پیش خور کرده و به زخم ‌های قبلی خواهند زد.

افزایش نرخ خودرو سازی سایپا

در این مقاله به بررسی قیمت خودرو امروز دوشنبه 26 آبان 99 پرداختیم. اما لازم است تا شما عزیزان را در ادامه از افزایش نرخ خودرو سازی سایپا مطلع کنیم. علی رغم پیش بینی ها مبنی بر احتمال کاهش خودرو در روز گذشته شاهد افزایش نرخ خودرو سازی سایپا بوده ایم. این شرکت با افزایش ۳۰ درصدی نرخ خودرو برای فروش در پاییز از طرح جدید پیش فروش یک ساله خود نیز رونمایی کرد. شرکت خودرو سازی سایپا پس از تایید شورای رقابت اقدام به افزایش قیمت محصولات خود کرده است. این افزایش قیمت ها در حالی اعلام شد که شرکت سایپا طرح پیش فروش یک ساله محصولات خود را از سه شنبه ۶ آبان آغاز کرد.

در بخش نامه شرکت سایپا قیمت های جدید به شرح زیر است:

  • تیبا صندوقدار: ۸۷ میلیون تومان
  • تیبا دو: ۹۵.۴ میلیون تومان
  • ساینا: ۹۲.۸ میلیون تومان
  • پراید ۱۵۱ معمولی: ۹۱ میلیون تومان
  • شاهین: ۲۶۷ میلیون تومان
  • کوییک آر: ۱۲۹.۶ میلیون تومان
  • نیسان تک سوز با با لاستیک رادیال: ۱۸۰.۴ میلیون تومان
  • نیسان دوگانه سوز با با لاستیک رادیال: ۲۲۰.۶ میلیون تومان
  • متوسط درصد افزایش قیمت بدون لحاظ نمودن خودروی شاهین و محصولات زامیاد: ۳۰%
  • متوسط درصد افزایش قیمت با لحاظ نمودن محصولات زامیاد: ۳۲%

در این مقاله به بررسی قیمت روز خودرو امروز دوشنبه 26 آبان 99 با شما همراه بودیم. همچنین شما عزیزان می توانید تمامی روز های هفته برای اطلاع از قیمت روز انواع خودرو با ما همراه باشید. از این که تا پایان مقاله قیمت روز خودرو امروز دوشنبه 26 آبان 99 با ما همراه بودید، از شما سپاس گزاریم. امیدواریم که از مطالعه این مقاله استفاده لازم را برده باشید.

پیشنهاد می شود: پیش بینی بورس یکشنبه ۲۵ آبان ۹۹

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی