|

ششمین مرحله فروش فوق العاده ایران خودرو آبان 99

ششمین مرحله فروش فوق العاده ایران خودرو آبان 99 . در این طرح چه محصولاتی عرضه شده و برندگان قرعه کشی طرح جدید ایران خودرو چقدر سود می کنند؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز - بدین وسیه به اطلاع می رساند که از صبح امروز یکشنبه 11 آبان ششمین مرحله پیش فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو آغاز خواهد شد. لذا عاقه مندان و متقاضیان این طرح می توانند برای محصولات عرضه شده در مرحله 6 فروش فوری ایران خودرو آبان 99 اقدام کرده و برای خرید یکی از سه محصول ارائه شده در این طرح اقدام کنند. ازم به ذکر است که تنها افراد واجد شرایط قادر خواهند بود که در این طرح ثبت نام کنند.. در ادامه برای اطلاع از جزئیات بخش نامه ششمین مرحله فروش فوق العاده ایران خودرو آبان 99 با ما همراه باشید.

زمان آغاز طرح ششمین مرحله فروش فوق العاده ایران خودرو

همانطور که گفته شد ششمین مرحله فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو از امروز یکشنبه 11 آبان 99 آغاز خواهد شد. زمان فعال سازی اين بخشنامه ساعت 11 روز یکشنبه مورخ 99/08/11 می باشد. لذا بعد از این ساعت و با آغاز مرحله ششم فروش فوق العاده ایران خودرو علاقه مندان و واجدین شرایط می توانند برای خرید هر یکی از سه محصول ارائه شده در این طرح ثبت نام کنند.

لازم به ذکر است که طرح فروش محصولات ایران خودرو با موعد تحویل سه ماه مطابق جدول زیر از روز یکشنبه 11 آبان 99 ساعت 11 تا روز سه شنبه 13 آبان 99 ادامه خواهد داشت. طبق این بخش نامه حداكثر 3 روز كاری پس از پايان ثبت نام،قرعه كشي برگزار و اسامي منتخبان اعلام خواهد گرديد. در ادامه نیز راهنمایی برای نحوه ثبت نام در این طرح برای شما عزیزان ارائه شده است.

محصولات ارائه شده در ششمین طرح فروش فوری ایران خودرو

خودرو مبلغ فروش (تومان) زمان تحویل
پژو پارس سال 121،547،000

3 ماهه

پژو 206 تیپ 2 110،111،000
سمند LX 116،735،000

راهنمای ثبت نام در طرح فروش فوق العاده ایران خودرو آبان 99

همانطور که گفته شد ششمین مرحله فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو از امروز یکشنبه 11 آبان 99 آغاز خواهد شد. زمان فعال سازی اين بخشنامه ساعت 11 روز یکشنبه مورخ 99/08/11 می باشد. لذا بعد از این ساعت و با آغاز مرحله ششم فروش فوق العاده ایران خودرو علاقه مندان و واجدین شرایط می توانند برای خرید هر یکی از سه محصول ارائه شده در این طرح ثبت نام کنند. اگر قصد ثبت نام در این طرح را داشته باشید در ادامه می توانید با راهنمای ثبت نام در مرحله 6 فروش فوق العاده ایران خودرو ویژه آبان 99 با ما همراه باشید.

  • ابتدا وارد سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو شوید
  • متقا ضی، با وارد نمودن كد كاربري و كلمه عبور خود،به صفحه ثبت نام خود وارد و خودرو را انتخاب می نمايد.
  • اسامي برندگان با حضور مراجع نظارتی اعلام می گردد.
  • فهرست انتخاب شدگان نهايی از طريق سايت فروش اينترنتي و ارسال پيامك اعلام خواهد شد.

در ششمین مرحله فروش فوق العاده ایران خودرو آبان 99 برندگان چقدر سود می کنند؟

مطابق اطلاعات مندرج در بخش نامه فروش فوق العاده شرکت ایران خودرو و با توجه به جدول قیمت مصوب محصولات ارائه شده در این طرح با قیمت های زیر به فروش می رسند. افراد برنده شدن در قرعه کشی ششمین مرحله فروش فوری ایران خودرو نیز می بایست پس از قرعه کشی و اعلام اسامی برندگان نسبت به واریز وجه اقدام کنند.

  • سمند LX با قیمت 116,735,000 تومان
  • پژو 206 تیپ 2 با قیمت 110،111،000 تومان
  • پژو پارس سال با قیمت 121،547،000 تومان

بنابراین با توجه و مقایسه قیمت خودرو های ارائه شده در این طرح و قیمت همان خودرو در بازار می توان متوجه تفاوت قیمتی بالا و صرفه اقتصادی بالای این طرح شد. تا حدودی که می توان اذعان داشت که برندگان این طرح 100 درصد سود خواهند کرد. اما در ادامه برای اطلاع از جزئیات طرح جدید فروش فوق العاده ایران خودرو آبان 99 ادامه متن را مطالعه بفرمایید.

جزئیات طرح جدید فروش فوق العاده ایران خودرو آبان 99

در ششمین مرحله فروش فوق العاده ایران خودرو نیز مانند مراحل قبلی شرکت ایران خودرو در یک بخش نامه شرایط کی فروش و پیش فروش محصولات خود را اعلام کرد است. طبق این بخش نامه در صورت مشاهده هرگونه مغايرت در شرايط احراز متقاضی در هر مرحله تا قبل از تحويل خودرو، ثبت نام متقاضی كان لم يكن تلقی می شود و وجه مشتری به حساب ايشان مسترد می گردد و هيچگونه مسئوليتي از بابت تحويل خودرو متوجه شركت نخواهد بود. همچنین نکته دیگر این است که قبل از اعلام اسامی انتخاب شدگان، مشتری هيچگونه وجهی واريز نخواهد نمود و شرايط اخذ چك براي خريد محصولات شركت ايران خودرو در اين طرح حذف گرديده است.

پیشنهاد می شود: زمان واریز یارانه معیشتی آبان ماه

شرايط عمومی بخشنامه

  • به هر كد ملي فقط يك دستگاه خودرو تعلق مي گيرد.
  • متقاضي ملزم به ارائه اصل و تصوير گواهينامه رانندگي خودرو (حداقل پايه سوم) مي باشد.
  • حداقل فاصله از آخرين خريد (ثبت نام يا تحويل خودرو) در شركت هاي ايران خودرو و سايپا 48 ماه مي باشد.
  • امكان صلح و نقل و انتقال خودرو حتي به صورت وكالتى مطابق با مصوبات كميته خودرو وجود ندارد.
  • متقاضي بايد در هنگام ثبت نام، شماره حساب (شماره شبا) مربوط به خود را معرفي نمايد و لازم است از كارت هاي بانكي به نام خود براي واريز وجه استفاده نمايد.
  • شماره تلفن همراه معرفي شده بايد به نام خود متقاضي باشد.
  • ثبت نام براي مشتريان حقوقي ميسر نخواهد بود.
  • كد نمايندگي كه در مرحله دوم و در زمان واريز وجه توسط متقاضي انتخاب مي گردد،مي بايست با آدرس و كد پستي متقاضي در يك استان باشد.
  • انتقال حقوق ناشي از انتخاب شدن در قرعه كشي به اشخاص ثالث ممنوع است.
  • گارانتي خودرو پس از 3 ماه از زمان تحويل در صورت عدم مراجعه به نمايندگي براي دريافت سرويس اوليه باطل مي گردد و در مراجعه به نمايندگي كاركرد حداقل 1،000 كيلومتري خودرو نيز الزامي است.
  • سند و فاكتور فروش خودرو تا پايان مدت يك ساله رهن،نزد شركت ايران خودرو باقى خواهد ماند و پس از تسويه حساب مشترى و فك رهن تحويل مشتريان گرامى خواهد گرديد.
  • براي متقاضي داراي پلاك فعال انتظامي (نصب برروي خودرو) امكان ثبت نام ميسر نخواهد بود.

نکته

کسانی كه فاقد گواهينامه رانندگي خودرو (حداقل پايه سوم) و يا داراي پلاك انتظامي فعال باشند و در اين طرح ثبت نام نمايند،ضمن كان لم يكن تلقي شدن ثبت نام تا 3 سال امكان ثبتنام دركليه طرح هاي فروش آتي محصولات شركت ايران خودرو را نخواهند داشت. در اين بخشنامه از زمان واريز وجه تا تحويل خودرو سود مشاركت و انصراف پرداخت نخواهد شد.

خودرو های ایران خودرو در طرح فروش فوق العاده آبان 99

در ششمین مرحله فروش فوق العاده ایران خودرو این شرکت سه محصول خود را با قیمت های مصوب به پیش فروش گذاشت. موعد تحویل هر یک از این محصول ها 3 ماه بوده و واریز وجه نیز تنها برای افراد برنگان نهایی در موعد مشخص امکان پذیر خواهد بود. خودروهای ارائه شده در طرح فروش فوق العاده ایران خودرو آبان 99 عبارتند از:

  • سمند ال ایکس
  • پژو 206 تیپ 2
  • پژو پارس سال

پیشنهاد می شود: قیمت روز خودرو امروز یکشبنه 11 آبان 99

قیمت خودرو های فروش فوق العاده ایران خودرو آبان 99

مطابق اطلاعات مندرج در بخش نامه فروش فوق العاده شرکت ایران خودرو و با توجه به جدول قیمت مصوب محصولات ارائه شده در این طرح با قیمت های زیر به فروش می رسند. افراد برنده شدن در قرعه کشی ششمین مرحله فروش فوری ایران خودرو نیز می بایست پس از قرعه کشی و اعلام اسامی برندگان نسبت به واریز وجه اقدام کنند.

  • سمند LX با قیمت 116,735,000 تومان
  • پژو 206 تیپ 2 با قیمت 110،111،000 تومان
  • پژو پارس سال با قیمت 121،547،000 تومان

سخن آخر

با هدف شناسایی خریدار واقعی و تنیم قیمت خودرو در بازار شرکت خودرو سازی ایران خودرو بار دیگر در ششمین مرحله فروش فوق العاده از سه محصول با قیمت های مصوب با موعد تحویل 3 ماهه رو نمایی کرد. تمامی افرادی که واجد شرایط عمومی بخش نامه باشند می توانند در این طرح ثبت نام کنند. برای ثبت نام در این طرح کافی است وارد سایت ایران خودرو شده و با توجه به راهنمای ثبت نام در قسمت های قبلی ارائه شده در این طرح ثبت نام کنید. از این که تا پایان مقاله آغاز ششمین مرحله فروش فوق العاده ایران خودرو آبان 99 با ما همراه بودید، از شما سپاس گزاریم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی