|

لایو ریحانه پارسا و محسن افشانی؛ مقایسه ریحانه پارسا با صدف طاهریان!

ریحانه پارسا یک لایو برگزار کرد و محسن افشانی هم در آن حضور داشت و صحبت های جالبی بین این دو رد و بدل شد زمان اول لایو این دو مشخص شد

لینک کوتاه کپی شد

ریحانه پارسا که اخیرا در ترکیه زندگی می کند، عصر شنبه 10 آبان در لایو اینستاگرامی که نزدیک به 18 هزار نفر بازدید کننده داشت به همراه محسن افشانی در خصوص حواشی اخیر ریحانه پارسا در ترکیه صحبت کردند. این 2 بازیگر جوان به طرفداران خود قول دادند که هر زمان که دنبال کنندگان صفحات آن ها به یک میلیون نفر برسد مجدد لایو گذاشته و در خصوص حواشی اخیر صحبت کنند و پرده از یک سری مسائل بردارند.

لایو ریحانه پارسا و محسن افشانی؛ مقایسه ریحانه پارسا با صدف طاهریان!

اهم صحبت های ریحانه پارسا و محسن افشانی

ریحانه پارسا توضیح داد که او نه از کشور مهاجرت کرده است و نه ممنوع التصویر است، بلکه در حال حاضر در حال ضبط فیلمی در ترکیه است.

ریحانه پارسا اظهار داشت که ظاهر و نوع پوشش روسری او در حال حاضر به علت گریمی است که او روی سر خود دارد.

ریحانه پارسا گفت که در ترکیه حجابش حتی از زمانی که در ایران بوده هم کامل تر است.

ریحانه پارسا در بخشی از لایو خود گفت او و محسن افشانی بسیار شبیه هم هستند و بیشتر حواشی که برایشان رخ داده ناخواسته بود که این صحبت ها با مخالفت محسن افشانی مواجه شد و او گفت 90 درصد کارها را با خواست و ارده خود انجام داده است.

محسن افشانی ریحانه پارسا را سلطان حاشیه البته بانوی حاشیه نامید.

محسن افشانی با مقایسه عجیب ریحانه پارسا با صدف طاهریان گفت ریحانه هیچ کار خلاف موازین جمهوری اسلامی انجام نداده و برای بازگشت و فعالیت در ایران محدودیتی ندارد.

ریحانه پارسا و محسن افشانی قرار گذاشتند که یه لایو یک ساعته با هم برگزار کنند و اولین لایو آن ها سه شنبه 13 آبان از ساعت 11 شب و به مدت یک ساعت برگزار شود و هر کدام از این دو نفر سوالات خود را از دیگری بپرسد و هیچ محدودیتی نداشته باشد البته تاکید کردند لایو کاملا با موازین جمهوری اسلامی ایران تطبیق داشته داشته باشد.

در آخر این لایو، این 2 بازیگر به کاربران مژده جایزه برای مسابقاتی که در آینده قرار است در صفحه اینستاگرام خود بگذارند دادند.

محسن افشانی در این لایو از ریحانه پارسا خواست تا بیشتر مواظب مادرش باشد.

محسن افشانی از همسرش سویل جدا شده؟

تیر ماه امسال بود که سویل خیابانی همسر محسن افشانی به شعبه ۱۶ دادسرای فرهنگ و رسانه مراجعه کرد و از محسن افشانی شکایت کرد. سویل خیابانی در خصوص شکایتش از محسن افشانی گفت: از محسن افشانی به خاطر ضرب و جرح، تصرف عدوانی شکایت کردم. برای برداشتن وسایل شخصی ام به خانه ام رفته بودم که محسن افشانی مادر، کارگرمان و مرا به باد کتک گرفت.
لایو ریحانه پارسا و محسن افشانی؛ مقایسه ریحانه پارسا با صدف طاهریان!

سویل: محسن افشانی من و مادرم را کتک زد

وی افزود: خواهر و داماد محسن افشانی در خانه من زندگی می‌کنند و وقتی رفته بودم وسایل شخصی ام را بردارم به من حمله کردند. همسر محسن افشانی در خصوص در خواست طلاقش گفت: ۷ ماه قبل درخواست طلاق دادم و در مرحله تمکین قرار دارد که محسن افشانی روز اول عنوان کرد ۵ میلیارد بپردازم تا طلاقم دهد و بعد مبلغ به ۲ میلیارد و بار آخر وکیل محسن افشانی عنوان کرد یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان پرداخت کنم تا طلاقم بدهد
.محسن افشانی تهدید کرده بود اگر دست روی خانه بگذارم عکس‌های خصوصی ام را منتشر می‌کند که بعد از آن عکس‌های خصوصی من در یک صفحه اینستاگرامی منتشر شد که شکایت کردم و پلیس فتا نیز پس از بررسی‌های دقیق اعلام کرد که این تصاویر توسط محسن افشانی منتشر شده است.سویل خیابانی گفت: صفحه اینستاگرامی بسته شد و هفته آینده حکم دادگاه بخاطر انتشار تصاویر خصوصی من از سوی محسن افشانی صادر خواهد شد.

مهریه سویل خیابانی چقدر است؟

سویل خیابانی به خبرنگار گفت: مهریه ام ۵۰۰ سکه و سه دانگ خانه است. محسن افشانی خانه‌ای را که اجاره نامه اش به نام من است ترک نمی‌کند فقط توانستم جهیزیه ام را از خانه بیرون ببرم، اما وقتی برای برداشتن وسایل شخصی ام که داخل خانه بود به آنجا مراجعه کردم مرا مورد ضرب و جرح قرار دادند که پیگیر این ماجرا هستم و فکر نکنم رفتار‌های محسن افشانی به عنوان یک مرد ایرانی برای انتشار عکس‌های خصوصی همسرش کار درستی باشد.
لایو ریحانه پارسا و محسن افشانی؛ مقایسه ریحانه پارسا با صدف طاهریان!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی