|

درخواست جالب امیر تتلو از ابرو گوندش؛ ابرو پیشنهاد تتلو را می پذیرد؟

امیر تتلو برای هم خوانی با ابرو گوندش خواننده مطرح ترکیه ابراز تمایل کرد. تتلو گفته ابرو مناسب ترین فرد برای همکاری در آهنگ های پایانی…

لینک کوتاه کپی شد

همکاری امیر تتلو با ابرو گوندش می تواند اتفاق جدیدی در موزیک این روزهای کشور باشد. امیر تتلو اعلام کرد قصد همکاری با ابرو گوندش ، خواننده ترکیه‌ای را دارد. به گفته او مناسب ترین فرد برای همکاری در آهنگ های پایانی آلبوم شیطان ابرو است.

به گزارش راه خبر ، امیر تتلو برای سه آهنگ نهایی آلبوم خود به دنبال همکاری با چهره‌های سرشناس است. او حتی از سروش هیچکس هم به عنوان یکی از گزینه ها نام برد. این در حالی است که اختلافات شدیدی میان این دو وجود دارد.

درخواست همکاری تتلو با ابرو گوندش ، با استقبال هوادارن مواجه شده است. تتلو از آنها خواست زیر پیج اینستاگرام ابرو از او تقاضای همکاری با تتلو داشته باشند.

همکاری امیر تتلو با ابرو گوندش؛ دومین رابطه با ایرانی ها

نکته دیگر اینکه همسر ابرو یک ایرانی است. ازدواج ابرو و رضا ضراب با حاشیه‌های بسیاری همراه بود. در ۱۷ دسامبر ۲۰۱۷ پلیس ترکیه رضا ضراب را به همراه چندین نفر دیگر به جرم فعالیت‌های سازمان یافته برای انتقال مقادیر بسیار زیادی طلا و پول به ایران و پرداخت رشوه به مقامات دولتی دستگیر کردند.

ابرو در سپتامبر سال ۲۰۱۶ درخواست طلاق داد اما پس از مدتی از درخواست خود منصرف شد. به گفته تتلو درد کشیدن ابرو در زندان همسرش، ویژگی مهمی برای همکاری با او است. همچنین صدای ابرو با تتلو هماهنگ است.

ابرو گوندش متولد ۱۲ام اکتبر سال ۱۹۷۴ در شهر استانبول ترکیه است. او در شهر آنکارا مدرسه ابتدایی رفت ولی به دلیل مشکلات اقتصادی مجبور به ترک تحصیل شد.

ابرو گوندش تاکنون صدها بار در تلویزیون ترکیه به عنوان خواننده حضور داشته است و در سال های اخیر نیز به عنوان بازیگر در سریال کمدی «عشق غیرممکن» حضور یافت.

همکاری امیر تتلو با ابرو گوندش می تواند هر دو را بیشتر معروف کند.

پیشنهاد می شود: امیر تتلو عکسی عجیب از خواهر و مادرش را تتو کرد!

بیوگرافی ابرو گوندش

ابرو گونش خواننده زن ترکی یکی از مشهورترین خواننده های این کشور است که چند سالی است در متن خبرها و حاشیه های رسانه های این کشور است. چرا که پس از بازداشت رضا ضراب نام او هم در کنار پرونده های همسرش مطرح بود .آن دو در سال ۲۰۱۰ با یکدیگر ازدواج کردند. ابرو گوندش متولد سال ۱۳۵۳ در استانبول است. آنها اکنون صاحب نوزاد دختری به نام «آلارا» هستند. رضا ضراب شریک بابک زنجانی که به جرم پولشویی این روزها در آمریکا زندانی است با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که از ابرو گوندش خواننده ترکیه ای جدا شده است.

درخواست جالب امیر تتلو از ابرو گوندش؛ ابرو پیشنهاد تتلو را می پذیرد؟

دردسرهای رضا ضراب برای ابرو گوندش

خواننده معروف ترکیه ابرو گوندش همسر رضا ضراب٬ در معرض احتمال تعقیب قانونی و توقیف اموال قرار گرفت.

رضا ضراب که پس از اخذ حق شهروندی ترکیه در آمریکا دستگیر شده و اعترافاتی علیه دولت ترکیه کرده، هم اکنون در نیویورک به سر می‌برد و دادگاه از همسر ترکیه‌ای او ابرو گوندش خواسته تا هزینه‌های مالیاتی املاک ضراب در استانبول را پرداخت کند٬ در غیر این صورت اموال او توقیف خواهد شد.

بنا بر اطلاعاتی که در رسانه‌های ترکیه منتشر شده٬ رضا ضراب فقط در منطقه بیوک چکمه‌جه در استانبول٬ دارای یک مجتمع تجاری با 47 واحد آپارتمان و چند باب مغازه است و علاوه بر این، قصرهایی در استانبول و برخی از شهرهای دیگر آنکارا دارد.

[ میانگین: 2.8 /5]

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی